Arhmen, hvor er jeg træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Ranarupta

Igår aftes kom jeg alt for sent i seng. Faktisk var det så sent, at det var ret så meget nat...

Kl. blev to, fordi jeg liiiige skulle... hækle... Yes, jeg er totalt badass gammel kone, der ikke kan løsrive mig fra en opskrift, jeg bare ikke kunne fatte.
Og da jeg så endelig havde fattet det, så var det alligevel ikke det, jeg ville have...

Skide-irriterende. Og egentlig burde jeg have brugt tiden på det hækletøj, som SKAL være klart om 5 mdr.s tid.

Og selvfølgelig vågnede Albert lidt over kl.5... (Plejer at vågne 6.30-7.00) og var utrøstelig, så ind i vores seng og ammes. Og så ellers mosle rundt i sengen og snakke.

Ja, jeg er træt. Så træt, at der ikke bliver støvsuget før jeg har sovet lidt, når Albert er afleveret i DP om en times tid.
Halleluja, hvor jeg glæder mig til et gensyn med den kolde dyne, hovedpude og lagen. Ahhh...

Rigtigt god morgen, piger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Milka

haha!!! godmorgen 

Anmeld

20. april 2011

sarahb

SNORK!!!!
Så er man bare træt. Så er det godt du kun har en bandit...
Jeg fik i lørdags til søndags sovet 2timer og 45 min. og så op til begge unger og køre til Århus kl. 9 . Puha jeg var træt.. Men det kom først til min for alvor om mandagen.. Det var jeg vissen

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Puha, også en lidt anstrengende nat her. Vi er blevet enige om at give det et reelt forsøg med at generobre soveværelset om natten og at Jonte fremover skal sove i sin egen seng HELE natten (han plejer at komme ind til os når han vågner ved midnat). Det gik alletiders (sådan da) indtil 4 hvor han blev riiiigtig utilfreds, og hylede i en halv time, og derefter en gang i timen frem til kl 7  Men han blev derinde, selvom jeg rendte frem og tilbage, og tilsidst var det vidst mest "...by the way mor, så synes jeg du er skidedum lige nu"-skrig og ikke "AAAARGH, what's wrong with you people???!!!!"-skrig, som gik i sig selv igen før jeg kunne nå op fra sengen.   

Anmeld

20. april 2011

Lilac

Håber du har fået sovet lidt!

God-gen-morgen til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.