Søvn er blivet et problem hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2011

xalo mit et & alt

Hej alle jeg har en søn på næsten 11 måneder som ik kan sove natten ud , drt har absolut ik været sådsn her altid det , er begyndg her for ca to uger siden, og det er svært for mig a få ham til falde til ro når han vågner,for typislk vgner han med et skrig og grader meget, tror ik han er syg ell ligfor han har det fit om dagen,er det bar e.n periode?ell noget andet på forhånd tAk knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

dorthemus

Sådan er det også her...Runa blir 11 måneder om en uge og hun vågner typisk ved 4-5 tiden og er en kamp at få til at sove videre  Derudover søger hun brystet som aldrig før, selvom hun er advænnet om natten.

Tænker at det er alderen og fordi hun lige er startet i vuggestue og pludselig har fået separationsangst.... eller fordi hun er sulten, men jeg kan ikke få mere mad i hende i løbet af dagen eller inden hun skal sove.

Anmeld

20. april 2011

xalo mit et & alt

ja jeg er brgyndt med a tænke om det bar er en periode det ska vær sammen, min søn er ik begyndt i vuggestue endnnu men lad os se:9 håber det blir bedre

Anmeld

20. april 2011

iris-mor

Uha kender det kun alt for godt, men det er nok mest morens og farens skyld. Siri på 14 måneder vågner hver anden time og får bryst. Dumt, men samtidig har jeg også så svært ved selv at give slip. Ris til min egen røv... Men så må jeg jo bare nyde det det mere når hun en gang forhåbentlig snart kan sove igenne.

men tror faktisk det er noget med adskillelsesfasen for børn omkring et år

Anmeld

20. april 2011

xalo mit et & alt

tak for svarene...

håber det sådan som i siger os lidt bekymret for han har ondt et sted som jeg ik kan forstå og se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.