Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Lisbeth1985

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Hvor gør det mig ondt, at du har mistet en du holder af

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Josephinesmor

jeg bliver helt ked af det når jeg læser dette, sender en masse knus og kram, og håber at lille Josephine får en god og tryg opvækst!

Anmeld

20. april 2011

MaybeBaby

20. april 2011

Preghiera

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive...

Men det gør mig oprigtigt ked af af det på dine vegne. Jeg håber du vil kunne se Malene i hendes datters øjne, og følge lille Josefine resten af livet.

Kæmpe stor krammer herfra !

Anmeld

20. april 2011

mortilnoahogmelina

ÅRh nej , hvor dog forfærdeligt . Det gør mig godt nok ondt at høre .
DEt er lige så jeg selv kan mærke smerten helt inden i .
Håber den lille pige får et godt sted at være .

Anmeld

20. april 2011

Annemor...

20. april 2011

Bare mig..

Ville ikke forlade dit indlæg uden at skrive til dig....

Jeg har også sendt en hilsen til alle jer pårørende på facebook.. Det er virkelig forfærdelig.. Hun ville redde et andet liv, men mistede sit eget..

Sender alle mine tanker til jer.. og ikke mindst hendes datter, der vel ikke rigtig forstår hvad der er blevet af hendes mor!? Hvordan tager hun det?

Jeg kan tude bare af at tænke på den her lille pige, og siden jeg hørte det i morges, har der sat en klump i min hals...

Jeg kondolerer virkelig.....

Anmeld

20. april 2011

Den lykkelige

Åhhh nej  ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. hvor forfærdelig trist!!! Sender en masse tanker til dig og familien!!

Anmeld

20. april 2011

Millah

StephanieJ skriver:

Tror du ikke det er fordi han syntes det er hårdt? En han elsker så højt der bliver ramt af uheld og er ulykkelig over de tragiske episoder der er hændt dig det sidste år!

Det er osse det der er mine tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.