Nu er jeg tilbage og vil forklare mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

mama09

Lotte:) skriver:

Jeg er ked af at jeg bare sådan smuttede i går..

Nu ved jeg jo hvor mange der læser med så jeg vil passe på med hvad jeg skriver..Men i hvert fald fik jeg en personlig sviner i går og den gik mig meget på.

Det er sket nogle gange det sidste stykke tid, fra personer jeg slet ikke kender

Jeg tager sådan noget alt for nært og så slettede jeg mig.

Jeg kan bare ikke undvære stedet (herinde er det vist efterhånden!) og så gider jeg ikke at de skal jage mig ud.

Så jeg vælger at se sådan på det, at de er s** misundelige over at jeg er død lækker

Kram Lotte

og ja misundelse er en grim ting - welcome back

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Laulund87

mama09 skriver:

og ja misundelse er en grim ting - welcome back

Tak

Ja min søster har slettet hendes profil

Vi har begge fået en skriftelig advarsel, måske er de fortjent..Må bare tælle til 100.000.000 næste gang jeg får en personlig sviner

Anmeld

20. april 2011

qp

Tak

Ja min søster har slettet hendes profil

Vi har begge fået en skriftelig advarsel, måske er de fortjent..Må bare tælle til 100.000.000 næste gang jeg får en personlig sviner

Jeg er ikke en af dine allerstørste fans men jeg synes din advarsel i den tråd var totalt uberettiget....

Anmeld

20. april 2011

Laulund87

qp skriver:

Jeg er ikke en af dine allerstørste fans men jeg synes din advarsel i den tråd var totalt uberettiget....

Jamen tak, det er jeg da glad for

Anmeld

20. april 2011

qp

Jamen tak, det er jeg da glad for

Jeg tror det handler meget om det, at din søster og dig ofte deltager i de samme tråde og har meget ens meninger om tingene. I har dog også meget forskellige måder, at henvende jer til andre på og her tror jeg faktisk, at det din søster skriver lidt går ud over dig - for jeg kan virkelig ikke se hvori du har været grov (hvilket der kræves for en skriftlig advarsel)

Anyway .... Velkommen tilbage!!

-Og lad vær med og tag tingene så nær, for her er fandme SÅ mange stride kællinger herinde!  - sagde hende den ene af dem

Anmeld

20. april 2011

Laulund87

qp skriver:

Jeg tror det handler meget om den, at din søster og dig ofte deltager i de samme tråde og har meget ens meninger om tingene. I har dog også meget forskellige måder, at henvende jer til andre på og her tror jeg faktisk, at det din søster skriver lidt går ud over dig - for jeg kan virkelig ikke se hvori du har været grov (hvilket der kræves for en skriftlig advarsel)

Anyway .... Velkommen tilbage!!

-Og lad vær med og tag tingene så nær, for her er fandme SÅ mange stride kællinger herinde!  - sagde hende den ene af dem

Vi finder sikkert de samme debatter interessante, men det bliver lidt lagt ud som at vi sætter os ned sammen, og er efter folk. Det er nu ikke sådan det er

Men ja tror desværre også at det gik lidt ud over mig, hvad hun skrev, og det er ikke fair.

Jeg er desværre alt for nærtagende for man kan bare ikke undgå gnidninger, det er i hvert fald meget svært bare en gang imellem

Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke er den eneste der ser sådan på det

Anmeld

20. april 2011

lion

Jeg er ked af at jeg bare sådan smuttede i går..

Nu ved jeg jo hvor mange der læser med så jeg vil passe på med hvad jeg skriver..Men i hvert fald fik jeg en personlig sviner i går og den gik mig meget på.

Det er sket nogle gange det sidste stykke tid, fra personer jeg slet ikke kender

Jeg tager sådan noget alt for nært og så slettede jeg mig.

Jeg kan bare ikke undvære stedet (herinde er det vist efterhånden!) og så gider jeg ikke at de skal jage mig ud.

Så jeg vælger at se sådan på det, at de er s** misundelige over at jeg er død lækker

Kram Lotte

Hvor er det godt du er kommet tilbage.

Jeg har lige læst hele indlægget, nej hvor er den debat slem, jeg synes IKKE du snakkede grimt. Jeg synes mere TS gjorde det og blev hurtig sur over ingen ting

Anmeld

21. april 2011

Laulund87

lion skriver:

Hvor er det godt du er kommet tilbage.

Jeg har lige læst hele indlægget, nej hvor er den debat slem, jeg synes IKKE du snakkede grimt. Jeg synes mere TS gjorde det og blev hurtig sur over ingen ting

Tak sådan ser jeg nu også på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.