Dværghamsteren Jack søger nyt hjem - GRATIS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.265 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Pullemulle

Hej allesammen

Jeg står desværre i den kedelige situation at jeg ikke kan beholde min ene dværghamster da min mor kun "tillader" ét derhjemme. Det vil sige at Jack skal være foræret væk inden jeg stopper på min efterskole.

Han er købt hos en dyrehandel jeg ikke kunne drømme om at aflevere ham tilbage til. Det var direkte synd for dyrene dér.

Så kunne du eller dit barn tænke jer et kæledyr, og en lille en af slagsen, så er jeg sikker på at han vil være noget for jer.

Han er ca 6-7 mdr. gammel, dvs. "voksen". Han kridhvid og uden hale. Dejlig lille fætter, stille og rolig og som regel meget forsigtig i nye hænder.

Der kan ikke medfølge et rigtigt bur, mad- og vandskål da det er lånt af en veninde. Men en forholdsvis stor gennemsigtig plastikkasse kan medfølge og bruges som midlertidigt bur.

Han er gratis da prisen ikke skal hindre ham i at få et nyt hjem. Foræres dog ikke som slangefoder!

Jeg håber at bare én vil være interesseret i min lille guldklump da jeg ikke ved hvad jeg ellers skal gøre med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

mamax3

Pullemulle skriver:

Hej allesammen

Jeg står desværre i den kedelige situation at jeg ikke kan beholde min ene dværghamster da min mor kun "tillader" ét derhjemme. Det vil sige at Jack skal være foræret væk inden jeg stopper på min efterskole.

Han er købt hos en dyrehandel jeg ikke kunne drømme om at aflevere ham tilbage til. Det var direkte synd for dyrene dér.

Så kunne du eller dit barn tænke jer et kæledyr, og en lille en af slagsen, så er jeg sikker på at han vil være noget for jer.

Han er ca 6-7 mdr. gammel, dvs. "voksen". Han kridhvid og uden hale. Dejlig lille fætter, stille og rolig og som regel meget forsigtig i nye hænder.

Der kan ikke medfølge et rigtigt bur, mad- og vandskål da det er lånt af en veninde. Men en forholdsvis stor gennemsigtig plastikkasse kan medfølge og bruges som midlertidigt bur.

Han er gratis da prisen ikke skal hindre ham i at få et nyt hjem. Foræres dog ikke som slangefoder!

Jeg håber at bare én vil være interesseret i min lille guldklump da jeg ikke ved hvad jeg ellers skal gøre med ham

Eeeeejjjjj øv ku du ik ha boet tættere på.

Så havde jeg gerne ha taget ham.

Anmeld

19. april 2011

Pullemulle

mamax3 skriver:

Eeeeejjjjj øv ku du ik ha boet tættere på.

Så havde jeg gerne ha taget ham.

Hvor bor du da?

Anmeld

19. april 2011

mamax3

Pullemulle skriver:

Hvor bor du da?

Odense... 

Anmeld

19. april 2011

Pullemulle

mamax3 skriver:

Odense... 

Ja okay, det er ikke just tæt på..

Anmeld

19. april 2011

mamax3

Pullemulle skriver:

Ja okay, det er ikke just tæt på..

nej ... hvor går du på efterskole... 

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

Pullemulle skriver:

Hej allesammen

Årh, det ville jeg gerne have sagt ja til,  men tror ikke, at kæresten er med på den. 
Vi har på et tidspunkt haft op til 14...

Anmeld

20. april 2011

Pullemulle

mamax3 skriver:

nej ... hvor går du på efterskole... 

Tølløse, så det er ikke meget tættere på..

Anmeld

20. april 2011

mamax3

Pullemulle skriver:

Tølløse, så det er ikke meget tættere på..

Og du kender ik nogen der ska herover af eller til jylland der ka ta ham med og gøre et stop i odense

Anmeld

20. april 2011

Pullemulle

mamax3 skriver:

Og du kender ik nogen der ska herover af eller til jylland der ka ta ham med og gøre et stop i odense

Nej det gør jeg desværre ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.