Vi skal til rockkoncert imorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Den var også rigtig fin

Jeg vil gerne tage et foto af den grønne jeg har, hvis du gerne vil se den

Jeg tror næsten hellere jeg vil købe en, jeg er så bange for at ødelægge, plette osv når den er en låner... Jeg er lidt klodset...

Men tak for tilbudet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

JustAnotherName

God tur !!!

Anmeld

20. april 2011

<3

Gik det godt?! Var til Hr.Skæg koncert i dag og det var bare så fint!! Musikken er fin, ordspillene i særklasse og personaerne gennemførte!

Elsker Edutainment!

Håber du finder den kjole og den sidder ligeså fint på dig som på mig

Anmeld

20. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Gik det godt?! Var til Hr.Skæg koncert i dag og det var bare så fint!! Musikken er fin, ordspillene i særklasse og personaerne gennemførte!

Elsker Edutainment!

Håber du finder den kjole og den sidder ligeså fint på dig som på mig

Det var så fedt! Liva var fuldstændig optaget af det og lidt skræmt sad på min arm hele koncerten, indtil sidste nummer så skulle vi op foran.
Vi kendte guitaristen så bagefter var vi henne og hilse på, det var vist den aller største oplevelse for Liva og hun blev helt genert selvom hun havde mødt Søren før

Anmeld

20. april 2011

<3

TbCp skriver:

Det var så fedt! Liva var fuldstændig optaget af det og lidt skræmt sad på min arm hele koncerten, indtil sidste nummer så skulle vi op foran.
Vi kendte guitaristen så bagefter var vi henne og hilse på, det var vist den aller største oplevelse for Liva og hun blev helt genert selvom hun havde mødt Søren før

Ja Tjalfe var også ret så genert Tror bare at det er en voldsom oplevelse sådan pludselig at se en person i en anden kontekst.

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Jeg håber I får en supergod tur, I to rockchicks 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.