Otto - billedespam herfra også :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Elvers

Så blev der endelig lagt billeder på computeren Og så vil jeg også lidt forsinket være med i billedespammen! Otto er på vej mod sine 6 fulde uger og det går sådan nogenlunde - lige nu mærker vi en del til 5 ugers udviklingsspringet, og vi arbejder på, at gøre dagslurene længere end 30-45 min. Og i forhold til kolikken, så har hverken zoneterapi eller kiropraktik virket, så nu er der bestilt tid til Kranio sakral-terapi

Nå men det var billederne vi kom fra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Sofia

Hvor ser han bare sød ud Kolikken har også ramt os - øv øv, går det lidt bedre hos jer? Skriger Otto sådan flere timer i træk eller hvordan? Her græder Alfred hver gang han er vågen, men sådan en 10 min af gangen synes jeg det er ca..

Han er virkelig fin jeres lille Otto.

Anmeld

19. april 2011

Kit

Hvor ser han bare dejlig ud.

Håber snart der er noget der virker på kolikken

Kit

Anmeld

19. april 2011

Riksen

Hvor ser han dejlig ud, Laura. Er vild med billede nr. fire - sikke et sødt udtryk

Det lyder ikke godt med den kolik - jeg håber, at kraniosakral-terapien virker

Knus fra mig

Anmeld

20. april 2011

businesstigger

Dejlige billeder. Håber at kranio sakral-terapien virker!

Anmeld

20. april 2011

Elvers

Sofia skriver:

Hvor ser han bare sød ud Kolikken har også ramt os - øv øv, går det lidt bedre hos jer? Skriger Otto sådan flere timer i træk eller hvordan? Her græder Alfred hver gang han er vågen, men sådan en 10 min af gangen synes jeg det er ca..

Han er virkelig fin jeres lille Otto.

Det går meget op og ned, hvad angår kolikken... Men jeg synes nu det går lidt bedre... Der er ikke rigtig noget bestemt tidspunkt, hvor det er værst - det kan komme nårsomhelst Ville nogle gange bare gerne have et tidspunkt at forholde mig til... Trøster hele tiden mig selv med, at det går over på et tidspunkt 

Håber også du overlever!?

Anmeld

20. april 2011

Elvers

Riksen skriver:

Hvor ser han dejlig ud, Laura. Er vild med billede nr. fire - sikke et sødt udtryk

Det lyder ikke godt med den kolik - jeg håber, at kraniosakral-terapien virker

Knus fra mig

Tak Rikke! Ja, han har nogle vilde udtryk en gang imellem

Ja, jeg håber også, at det kan hjælpe på kolikken og gerne også på hans søvn!!! han bliver så overtræt af kun at sove en halv time - og det er sjældent, at jeg kan få ham til at sove videre

Anmeld

22. april 2011

CA

Han ser skøn ud! God til at løfte hovedet må man sige

Håber snart I får bugt med kolikken! Johannes blir 3 mdr. i dag og må sige det absolut går den rigtige vej. Tror de har ret i at det vender ved 3 mdr. alderen 

Anmeld

22. april 2011

Elvers

Carina87 skriver:

Han ser skøn ud! God til at løfte hovedet må man sige

Håber snart I får bugt med kolikken! Johannes blir 3 mdr. i dag og må sige det absolut går den rigtige vej. Tror de har ret i at det vender ved 3 mdr. alderen 

Ja, kolikken har simpelthen gjort ham så stærk, at han mestrer at løfte hovedet ret godt!

Uh, hvor dejligt, at det går den rigtige vej med kolikken hos jer, og er glad for at høre, at der er noget om snakken med de 3 måneder 

Håber også på, at når kolikken er overstået her, at Otto så kan få ro til at sove nogle gode lure om dagen, så kolik ikke bare bliver erstattet af overtræthed

Anmeld

23. april 2011

Diana...

Hvor er han dejlig skønne billeder  øv med kolikken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.