Hej piger
Nu vil jeg lige smide en lille update fra livet her i Smilets by. Det går op og ned! Lige i dag synes jeg det går mest ned... Den sidste lille uges tid har Alfred bare grædt så meget, hver gang han er vågen og han er kun nogenlunde tilfreds, når han sidder hos os og bliver vugget eller vi går rundt med ham. Sådan plejer han aldrig og være, og han plejer slet ikke at græde så meget. Derfor besluttede vi at tage til lægen med ham i dag, og han kom med den ubrugelige dom: Han har kolik. Der er ikke noget at gøre, I kan bare holde ud, det går over med tiden... Hmm... Ihh jeg synes det er så træls, man aner jo ikke hvad kolik er, og har bare svært ved at forholde mig til det. Nu har vi fået en tid ved en kiropraktor fredag i næste ud, hun skulle være rigtig god til børn, så det er jeg spændt på. Min mor er zoneterapeut så det forsøger vi os også med. Nu må vi se, jeg håber Alfred snart bliver min lille glade dreng igen, jeg saaaavner ham, hvorfor er han mon blevet til en skrigballon
Men ellers så har vi det godt. Er startet i mødregruppe, og det virker til at være nogle rigtig søde piger. Jeg glæder mig til vi skal mødes igen, det bliver om torsdagen vi mødes.
Vejret er jo bare så dejligt, så vi går en masse lange ture, hvilket han nyder - han sover så fint i barnevognen - så det er lidt en livlinje, når den er helt galt tager vi en gåtur!
Igår indkøbte jeg hans "størrelse 62 garderobe", og nu glæææder jeg mig helt til han bliver stor nok til at passe det hele. Købte det af DK, og der er så mange fine ting! Jeg synes godt nok generelt det er svært ikke at købe nye ting til ham heeele tiden, Ihh... Har fundet mange yndligsbutikker her i Århus: Kiddo, Krutter, Evigglad og Look at me er jo bare så fiiine butikker og hver gang man går derind fristes man. Godt der kommer børnepenge lige om snart
Nu jeg er igang smider jeg lige et par billeder ind af den lille gut
Håber I får en skøn påske alle sammen, og nyder at der for en gangs skyld er masser af sol over Danmark, og ikke kold klam vinter.
KNUS
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld