"Klam" afstemning, men har nu tænkt lidt over spørgsmålet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit ornanere du uden din partner, kun dig selv, CA ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.111 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Tillader mig lige at være anno !

pga en gruppe på et andet forum, tænker jeg at jeg kan tillade mig at spøge jer, tror ikke emnet har været oppe før ??

Ved ikke om jeg er unormal mht hvor tit jeg selv gør det, men tænker lidt, hvor tit ornanere DU med dig selv ?

Ville enlig gerne for sjov se hvor tit kvinder i gennemsnit gør det os nu de er i forhold. Håber der er nogen som vil være med og stemme : ) 

(Håber ikke jeg støder nogen, er selv lidt frisindet eller hvad man kalder det og synes nu det er en naturlig ting : ) )

(Man kan stemme flere gange)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Anonym trådstarter

Ja det var rigtig svært med valgmulighederne hvad man skulle skrive der, jeg selv gør det nok 1 gang om ugen, engang var det dog mere, flere gange dagligt.

Men kan godt tænke om man kan tillade sig at gøre det nu man er i forhold nemlig ? Men kan da se jeg ikke er den eneste.

Ved ikke om i har mulighed for at svare anno ? Men ellers så bare stem kun hvis det er det i vil..

Anmeld

19. april 2011

Mumto3

Nu har jeg svaret

Jeg er bestemt ikke 'frisindet' men jeg synes på ingen måde det er en 'klam' afstemning. Kan fakstisk slet ikke se noget 'forkert' i det!

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

Jeg forstår ikke det klamme ..... 

Anmeld

19. april 2011

Majeha

Jeg gør aldrig. Bryder mig ikke om at røre ved mig selv, og tror egentlig ikke, jeg har behovet. Men ville ikke være flov over at indrømme, hvis jeg gjorde.

Anmeld

19. april 2011

B&J

Jeg syntes på ingen måde det er ulækkert eller noget nyder bare godt af når mig og min kæreste hygger os

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Neejh synes heller ikke det er klamt, som jeg os skriver, en naturlig ting Men det var alligevel lidt grænseoverskridende at oprette en afstemning, men da jeg jo gerne ville se en statestik og høre om jeg nu var normal så måtte det jo til Men hvis en anden havde gjort det samme, ville jeg bare synes det var fedt at vi var lige ud af posen : )

MEN kunne bare forstille mig der var nogle stykker som syntes det var en undrling ting som ikke fandt sted at spørge om, men ja var nysgerrig : )

Anmeld

19. april 2011

Mor til Ella

Synes virkelig ikke jeg får noget ud af at gøre det

Så jeg nøjes med kæresten, har endnu ikke fået et nej i de 7 år vi har været sammen

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Synes virkelig ikke jeg får noget ud af at gøre det

Så jeg nøjes med kæresten, har endnu ikke fået et nej i de 7 år vi har været sammen

hihi skønt : ) Det er da godt gået, det har jeg nu, men det har været pga hvis han har været meget træt, ellers er han her hjemme os klar med det samme ;D

Anmeld

19. april 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

hihi skønt : ) Det er da godt gået, det har jeg nu, men det har været pga hvis han har været meget træt, ellers er han her hjemme os klar med det samme ;D

Klager bestemt heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.