Er der noget galt med min datter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2011

Anonym trådstarter

MIn datter er 2 måneder og har det umiddelbart godt og trives.. men jeg kan se å andres foto at den lille ligger og sover på deres bryst.. har vores aldrig kunne.. for så ligger hun vågen og kigger og bliver til sidst overtræt og ulykkelig..  Prøver så tit om hun ikke vil.. ville bare være så hyggeligt.. Skal lige siges hun bliver ikke ammet..

Hun kigger rundt og er vildt nysgerrig, men sjældent gider hun have øjenkontakt med mig.. Kun når hun får flaske kan jeg kigge hende i øjnene.. Når hun ligger på puslebordet eller i kravlegården reagere hun på de ting man siger (hvis hun f.eks kigger på uroen) og smiler og sier lyde osv.. men som om hun ikke er så glad for mig.. Ved det lyder underligt.. men mine svigerforældre passede hende forleden.. da jeg kom hjem til dem sagde de det havde været så let og ingen brok og hun bare sov uden videre.. Og 10 min efter jeg havde været hjemme hos dem begyndte hun græde osv..  Nogen gange kan jeg tvivle på om jeg er god nok..  Vil hende bare det bedste og gøre alt for hende.. men er bare begyndt at tænke på om det er mig, eller vores hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

MIn datter er 2 måneder og har det umiddelbart godt og trives.. men jeg kan se å andres foto at den lille ligger og sover på deres bryst.. har vores aldrig kunne.. for så ligger hun vågen og kigger og bliver til sidst overtræt og ulykkelig..  Prøver så tit om hun ikke vil.. ville bare være så hyggeligt.. Skal lige siges hun bliver ikke ammet..

Hun kigger rundt og er vildt nysgerrig, men sjældent gider hun have øjenkontakt med mig.. Kun når hun får flaske kan jeg kigge hende i øjnene.. Når hun ligger på puslebordet eller i kravlegården reagere hun på de ting man siger (hvis hun f.eks kigger på uroen) og smiler og sier lyde osv.. men som om hun ikke er så glad for mig.. Ved det lyder underligt.. men mine svigerforældre passede hende forleden.. da jeg kom hjem til dem sagde de det havde været så let og ingen brok og hun bare sov uden videre.. Og 10 min efter jeg havde været hjemme hos dem begyndte hun græde osv..  Nogen gange kan jeg tvivle på om jeg er god nok..  Vil hende bare det bedste og gøre alt for hende.. men er bare begyndt at tænke på om det er mig, eller vores hjem

Vil ikke "gå" uden et  til dig.

Det jeg har markert med fed, kender jeg godt til. Sådanne dage har vi også oplevet i vores lille familie. Og jeg hader det. Men jeg tror det har noget at gør med, at det er spændende at der lige pludselig er andre end lige mor og far.

Endnu et til dig

Anmeld

19. april 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hun kigger rundt og er vildt nysgerrig, men sjældent gider hun have øjenkontakt med mig.. Kun når hun får flaske kan jeg kigge hende i øjnene.. Når hun ligger på puslebordet eller i kravlegården reagere hun på de ting man siger (hvis hun f.eks kigger på uroen) og smiler og sier lyde osv.. men som om hun ikke er så glad for mig.. Ved det lyder underligt.. men mine svigerforældre passede hende forleden.. da jeg kom hjem til dem sagde de det havde været så let og ingen brok og hun bare sov uden videre.. Og 10 min efter jeg havde været hjemme hos dem begyndte hun græde osv..   Nogen gange kan jeg tvivle på om jeg er god nok..  Vil hende bare det bedste og gøre alt for hende.. men er bare begyndt at tænke på om det er mig, eller vores hjem

De tanker har jeg også haft hertil aften.. Det er bestemt ikke dig - og er helt sikkert på at hun elsker sin moar 

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

De tanker har jeg også haft hertil aften.. Det er bestemt ikke dig - og er helt sikkert på at hun elsker sin moar 

Årh hvor dejligt at høre.. håber jeg også.. sidder bare og tuder nu.. for ville være så ked af det hvis hun ikke gjorde.. Har bare tænkt så meget over hendes tegn på det sidste..

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Vil ikke "gå" uden et  til dig.

Det jeg har markert med fed, kender jeg godt til. Sådanne dage har vi også oplevet i vores lille familie. Og jeg hader det. Men jeg tror det har noget at gør med, at det er spændende at der lige pludselig er andre end lige mor og far.

Endnu et til dig

Ja det så trist når det sker.. og altid når vi er ude siger folk "ejjjj hvor er hun let og bare sover osv".. Som om at det jeg siger der foregår herhjemme ikke er rigtigt  Så irriterende.. men det nok bare fordi der sker noget nyt også "glemmer" hun være ked osv..

Anmeld

19. april 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja det så trist når det sker.. og altid når vi er ude siger folk "ejjjj hvor er hun let og bare sover osv".. Som om at det jeg siger der foregår herhjemme ikke er rigtigt  Så irriterende.. men det nok bare fordi der sker noget nyt også "glemmer" hun være ked osv..

Lige præcis  - Laura har sine gode og dårlige dage, og de er ofte meget gode når VI ER UDE...

Anmeld

19. april 2011

Nettemor

du skal ABSOLUT ikke føle dig som en dårlig mor! du er den BEDSTE MOR din datter kunne få. og hun ville helt sikkert ikke ønske sig andre! og selvfølgelig elsker hun dig.

mht øjenkontakt så øv det hvis du syns det er for lidt. øv når i sidder i en stol eller i sengen om morgenen. øv det ved puslebordet og alle steder det er muligt.. fjern alt andet hvis du syns det er meget svært at få øjenkontakt. og ellers så nyd at hun er så nysgerrig. nyd at hun har mod på at opleve verden.

når du siger at hun ikke vil sove hos dig- vil hun sove når du putter hende i sengen så? eller er det bare generelt et problem at få hende til at sove?

til slut skal du lige ha en kæmpe  fra en lille dreng allerbedste mor til en lille piges allerbedste mor

Anmeld

19. april 2011

tinasmor

Ville bare sige, at man som første gangsmor ofte spekulere over det ene og det andet. Jeg tror ikke du skal tænkte på om der er noget galt. Hør hellere din SP næste gang du ser hende, så kan hun jo se jer lidt sammen. Nogle gang går der bare lidt længere tid med sådan en baby og nogle gange hvis de kigger væk er det fordi de har fået "nok" og det skal man så bare respektere. Jeg er sikker på, at det ser helt anderledes ud om nogle måneder. Bare fortsæt med at "lege", stimmulere osv så godt som du kan, bare det at hun høre din kærlige stemme og dine kærtegn osv er alfa og omega. Husk de første mange måneder ALTID er svære for langt de fleste. De fleste er, eller har været, i samme situtation hvor man er i tvivl om det ene eller det andet.

Anmeld

19. april 2011

Isabella_mor

hvis du gerne vil skabe en kontakt med hende ved at hun kan sove på sit bryst, så prøv evt hud mod hud...

min dreng på 3 mdr kan ikke sove på vores bryst længere... han er blevet for stor. men da han var mindre kunne han godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.