Nogen der ved hvilke dage man kan vælge Pks på næstved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2011

mortilrasmus

Hejsa

Jeg skal have pks på Næstved sygehus, skal til samtale 10 maj, og snakke tingene igennem med diverse. Har termin 29 maj. Men er der nogen der ved hvilke dage man bliver tilbudt og hvor tæt på termin de laver pks på næstved sygehus?

Hilsen mortilsnart 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

LISBETH:-)

Man vælger jo ikke dagen, du får en dag og så er det den dag det er uanset hvad.

Jeg fik pks 3 dage før termin i Nykøbing F. og kender et par stykker der har fået det i Næstved der har det været 3-5 dage før termin.

Anmeld

19. april 2011

mortilrasmus

Ok, kender bare nogen der fødte for et par år siden ved pks og de fik valget mellem 2 dage:0) derfor jeg spørger.. Men tak for svaret

Anmeld

19. april 2011

Mor til Frederic og Freya

mortilrasmus skriver:

Hejsa

Jeg skal have pks på Næstved sygehus, skal til samtale 10 maj, og snakke tingene igennem med diverse. Har termin 29 maj. Men er der nogen der ved hvilke dage man bliver tilbudt og hvor tæt på termin de laver pks på næstved sygehus?

Hilsen mortilsnart 2

I kolding måtte vi i '08 selv vælge mellem nogle dato'er. 

Vi fik valget mellem onsdag den ene uge eller torsdag ugen efter.

Han kom ud i uge 38+2. 

Anmeld

19. april 2011

mortilrasmus

Mor til Frederic skriver:

I kolding måtte vi i '08 selv vælge mellem nogle dato'er. 

Vi fik valget mellem onsdag den ene uge eller torsdag ugen efter.

Han kom ud i uge 38+2. 

Tak for svaret, det bliver spændendé, synes bare der er længe til 10.maj og glemte at spørge om det sidst jeg var inde og tale med fødselslæge...

Anmeld

21. april 2011

Tanja1234

Jeg skal have PKS i Næstved på torsdag, men der bookede lægerne bare en dato til os og så var det det.

Fik et brev dagen efter med bekræftigelse på datoen og så skal vi bare ringe derned dagen før, for at få besked om hvad tid vi skal komme.

Held og lykke...

Anmeld

21. april 2011

mortilrasmus

Tanja1234 skriver:

Jeg skal have PKS i Næstved på torsdag, men der bookede lægerne bare en dato til os og så var det det.

Fik et brev dagen efter med bekræftigelse på datoen og så skal vi bare ringe derned dagen før, for at få besked om hvad tid vi skal komme.

Held og lykke...

Mange tak også held og lykke til dig. Glæder mig til at høre hvordan dit ks er gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.