Må allerede vise Jer nye billeder af Arthur:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

LinLin

Valle81 skriver:

Åhh tusind tak:0)

Jo skam - denne gang fik jeg lov at føde hele en dag før termin:0)

Hvis du har lyst at læse er FB her:0)

https://www.baby.dk/debat/103468pi1/foedselsberetni nger/loerdag-den-16042011-kom-arthur-med-lynets-ha st0.aspx

Jeg fødte lige på terminen sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Valle81

DAs mor skriver:

Jeg fødte lige på terminen sidst

Det må altså være helt specielt:0) Det var lige før jeg ramte termin - han kom jo 21.34:0) he he

Men er bare så glad for ikke at gå 12 dage over tid som med Anton:0)

Anmeld

20. april 2011

Valle81

lærkes_mor skriver:

Hvor ser han sød ud :-)

Stort stort tillykke!!!!

:-)

Tak:0)

Han er sku lækker.

Men jeg siger dig - han er så lille fordi man har Anton som så bare er så stor:0)

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Valle81 skriver:

Tak:0)

Han er sku lækker.

Men jeg siger dig - han er så lille fordi man har Anton som så bare er så stor:0)

Ja det kan jeg forestille mig..

Så er Anton lige pludselig blevet stor :-) Hvor er Anton, længde og vægt nu?

Han er jo samme alder som Nor, som jo er vores lille :-)

Og hvor må det være dejligt ikke at gå så længe over igen!!!!!!!

Anmeld

20. april 2011

Valle81

lærkes_mor skriver:

Ja det kan jeg forestille mig..

Så er Anton lige pludselig blevet stor :-) Hvor er Anton, længde og vægt nu?

Han er jo samme alder som Nor, som jo er vores lille :-)

Og hvor må det være dejligt ikke at gå så længe over igen!!!!!!!

Ja Anton er pludselig stor nu - hans numse virker så stor når man skal skifte ham:0)

Jeg ved faktisk ikke hvor lang han er - men han bruger str 86 i tøj og vægt er omkring 11 kilo:0)

Han er syg i disse dage - snottet slatten og pyllert og er ved at få kindtænder ( han har 8 tænder og 4 kindtænder på vej)

Og så er han begyndt at gå:0) Han går rundt. Rejser sig ved sofa og går så over til hans legetøj. Et par enkelte gange har han rejst sig op midt på gulvet og er vandret afsted:0)

Knus

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Valle81 skriver:

Ja Anton er pludselig stor nu - hans numse virker så stor når man skal skifte ham:0)

Jeg ved faktisk ikke hvor lang han er - men han bruger str 86 i tøj og vægt er omkring 11 kilo:0)

Han er syg i disse dage - snottet slatten og pyllert og er ved at få kindtænder ( han har 8 tænder og 4 kindtænder på vej)

Og så er han begyndt at gå:0) Han går rundt. Rejser sig ved sofa og går så over til hans legetøj. Et par enkelte gange har han rejst sig op midt på gulvet og er vandret afsted:0)

Knus

Sikke stor han bliver :-)

Glæder mig til at se billeder af hele børneflokken :-)

Anmeld

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Valle81 skriver:

Åhh tusind tak:0)

Og hjertelig velkommen tilbage- og ikke mindst - KÆMPE TILLYKKE MED graviditeten:0) Det er jo helt fantastisk - jeg blev så glad for at se du var tilbage og da jeg så læste du var gravid steg smilene da lige til vejret:0)

Knus

Tak Søde  

Jeg har også savnet at være her, og er SÅ glad for at det ikke var længe. Endelig kan jeg være med på Glad Gravid vognen 

Du må lige opdatere med lidt flere fotos af den lille lækre bassedreng ved lejlighed.

Knus

Anmeld

20. april 2011

Valle81

lærkes_mor skriver:

Sikke stor han bliver :-)

Glæder mig til at se billeder af hele børneflokken :-)

Ja det gør han - og det gør Nor også:0) Læste lige i den anden tråd om hvornår gik dit barn at han også går:0) Det er bare så sødt når de begynder at gå:0) Hvordan ligger Nor vægt og længde mæssigt:0)

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Valle81 skriver:

Ja det gør han - og det gør Nor også:0) Læste lige i den anden tråd om hvornår gik dit barn at han også går:0) Det er bare så sødt når de begynder at gå:0) Hvordan ligger Nor vægt og længde mæssigt:0)

Ja det er det...

Han har ikke været til et års undersøgelse endnu, men er lidt spændt på det..... han har jo været en slank gut og lidt langsom til at tage på (lægen sagde han tog for lidt på, sp. sagde det var fordi han er så motorisk aktiv som gan er konstant). Så er lidt spændt på det... Men vil gætte på en 75 + - ca cm og så en 9-10 kg... han spiser ALT og har egentlig altid gjort det, portioner på str med søster på 3½ eller srørre så der må da være kommet vægt på :-)

Anmeld

20. april 2011

miinimeal

Valle81 skriver:

Er ikke helt klar til at låne ham ud endnu:0) Men det kommer nok.

Ja de små vokser hurtigt - det er så vildt at kigge på Anton og vide at om et år er Arthur lige så stor:0)

Knus

det sørme også forståeligt(:

ej han er bare så dejlig(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.