Lidt billedspam og update af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Prinsessens'Mor<3

... min store (lille) prinsesse..
Hun er idag 2 måneder og 6 dage, vejer 4 kg og er 54 cm lang, så en lille, men smuk pige ifølge lægen..  Vi har desværre 3 måneders kolik, som vi meget snart håber går over.. Er hårdt og se lille Maja være så ked uden og kan trøste hende og nærmeste mærke hendes smerte når hun har ondt i maven..  

MEN ellers har vi det godt, hun er glad og livlig ellers og smiler til alt og alle og har opdaget at hun har hænder som er RIGTIG gode og smaske på.. Vi er gået over til flaske, da hun desværre var begyndt og afvise mig, når jeg ville amme og "sultede" sig selv ifølge SP, så hun  rådede os til flaske, det køre rigtig godt (kun mor synes det er svært og mangler den kontakt, men bare prinsessen har det godt ) , bare en uge after vi var startet på flaske vejede hun 300 g mere ..

Nå men min moster var på besøg for lidt under en måned siden og legede fotograf og her er lidt af de billeder der blev taget ud af ca 600 billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Hulubulu86

Aaaah er helt vild med det foerste billede. Hun er virkelig en smuk lille en!!! Hun ligner lidt min lille niece (men hun er araber/inder saa alligevel ikke helt hehe)

Anmeld

19. april 2011

Prinsessens'Mor<3

heh mange tak, er jeg også selv vild med, det er også det billed der kom på barnedåbs invitationerne..

Anmeld

19. april 2011

B&J

Så lille og fin så super dejlig

Anmeld

19. april 2011

Prinsessens'Mor<3

B&J skriver:

Så lille og fin så super dejlig

Mange takker..

Anmeld

19. april 2011

Vial

Sikke en smuk lille datter. Rigtig gode billeder. Synes, at der er lidt "Hepburn" over det første billede. Altså filmstjerne fra 40'erne.  

Anmeld

19. april 2011

Prinsessens'Mor<3

KaMa skriver:

Sikke en smuk lille datter. Rigtig gode billeder. Synes, at der er lidt "Hepburn" over det første billede. Altså filmstjerne fra 40'erne.  

Hehe mange tak, skulle lige google hende, men kender hende da godt..

Anmeld

19. april 2011

Kruse90

hvor er det dejligt at hører at det går så godt
Og godt det køre med flasken.

Skønne billeder, er fuldstændig vild med det første

Anmeld

20. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Kruse90 skriver:

hvor er det dejligt at hører at det går så godt
Og godt det køre med flasken.

Skønne billeder, er fuldstændig vild med det første

Tak søde..

Anmeld

20. april 2011

CamillaSoefelt

MaleneS2011baby<3 skriver:

... min store (lille) prinsesse..
Hun er idag 2 måneder og 6 dage, vejer 4 kg og er 54 cm lang, så en lille, men smuk pige ifølge lægen..  Vi har desværre 3 måneders kolik, som vi meget snart håber går over.. Er hårdt og se lille Maja være så ked uden og kan trøste hende og nærmeste mærke hendes smerte når hun har ondt i maven..  

MEN ellers har vi det godt, hun er glad og livlig ellers og smiler til alt og alle og har opdaget at hun har hænder som er RIGTIG gode og smaske på.. Vi er gået over til flaske, da hun desværre var begyndt og afvise mig, når jeg ville amme og "sultede" sig selv ifølge SP, så hun  rådede os til flaske, det køre rigtig godt (kun mor synes det er svært og mangler den kontakt, men bare prinsessen har det godt ) , bare en uge after vi var startet på flaske vejede hun 300 g mere ..

Nå men min moster var på besøg for lidt under en måned siden og legede fotograf og her er lidt af de billeder der blev taget ud af ca 600 billeder..

Skønhed uden lige:-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.