Halløj alle baby.mennesker 
Håber først og fremmest I alle har nydt vejret på denne helt fantastiske
-dag 
MEN
Jeg er blevet moster for ganske kort tid siden til den skønneste lille prinsesse og ville derfor give hende en helt unik og personlig gave som kunne følge hende i mange mange år, jeg fandt derfor en online sælger på nettet der sælger, økologiske bamser med navn
De var simpelthen så søde så jeg måtte jo bare bestille sådan en til min lille niece.. Jeg bestiller og betaler og første bamse bliver færdig og efter en del forsøg på at kontakte sælger lykkedes det at kunne få den, MEN den stinker af røg!!!
Jeg kontakter igen sælger og siger det er jeg altså ikke tilfreds med da den lugter af røg, hun siger at det er fordi hun har brændeovn men den stinker af cigaret røg, dette forstår hun dog ikke, men hun lover at lave en ny og går så død i kontakten, jeg smser og mailer og modtager endelig svar, den skulle ligge i min postkasse.. Det gør den også, nok så fin og UDEN røg lugt
men selve skriften på øret er nu bare ikke i orden, stoffet har trukket sig sammen og det er altså bare ikke pænt.. Jeg tager "skovlen" i den anden hånd og tager ned til sælgeren og banker på, der står sælger så og ser en del overrasket ud (huset/firmaet stinker af røg, virkelig), hun siger " det er jo bare stoffet der har trukket sig lidt sammen" og lugter så til "lugtekaninen" og siger "Var det den som skulle lugte af røg?", men siger så at hun nok skal lave en ny til mandag (igår) og ligge den i min postkasse, men men men men men der lå den så IKKE..
Nu til mit dilema:
Skal jeg kontakte sælger idag og spørge hvad der sker eller hvordan? Synes jeg har været ok large samtidig med at jeg har vist at jeg absolut ikke er tilfreds..

Anmeld