Sydpå med 3 og 6 årig! Hvor? IJuli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2011

engdraget

Hejsa

Jeg overvejer lidt, hvis det er til at få pladser endnu vel at mærke at tage drengene med en tur sydpå til sol, sommer og strand - de eeeelsker strand og vand!

Var på Mallorca for 1½ år siden med Magnus, hvilket var en succes, men hvor er det ellers godt henne med sådan et par str? Med et godt hotel, hvor børn er velkomne og hvor der er en fed strand.

Der skal helst heller ikke være alt for langt i flyveren! 

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

GitteC78

engdraget skriver:

Hejsa

Jeg overvejer lidt, hvis det er til at få pladser endnu vel at mærke at tage drengene med en tur sydpå til sol, sommer og strand - de eeeelsker strand og vand!

Var på Mallorca for 1½ år siden med Magnus, hvilket var en succes, men hvor er det ellers godt henne med sådan et par str? Med et godt hotel, hvor børn er velkomne og hvor der er en fed strand.

Der skal helst heller ikke være alt for langt i flyveren! 

Lene

Jeg ville helt klart anbefale Mallorca til børn, men du allerede været der. Jeg har arbejdet indenfor rejsebranchen og Mallorca er det sted vi altid anbefaler.

Men tænkte lidt på Golden Sands i Bulgarien. Hotellerne ligger tæt på strand, det er et lille område, det er rimeligt billigt, mange af hotellerne er børne venlige.

Eller måske Kreta (Chania),. Der kan man finde hoteller der ligger tæt på stranden. Chania er hyggeligt nede omkring havnen, der ligger der en masse hyggelige restauranter,.

Flyveturen er heller ikke så lang

Anmeld

19. april 2011

Mette+Mathias

Der er jo mange skønne steder på Mallorca, og fordi man har været 1 sted, er der jo mange andre skønne pletter.

Jeg ville aldrig tage til Bulgarien (heller ikke uden børn), - Golden Sands, Sunny Beach osv har et dårligt rygte - det er der "Ung rejs" sender deres partygæster hen.

Men hvis det skal være i Europa og charter så er der udover Mallorca også Cypern (som vist er lidt dyrt) og alle de græske øer.

Jeg holder mig fra muslimske lande på ferie, - ikke fordi jeg er racist, - men fordi jeg har erfaring med, at de er meget anmassende ift. at forsøge at sælge deres varer, få gæster ind på deres restaurant osv., og det gider jeg ikke.

Vi har selv været på Mallorca 2 gange og det var såååå skønt, - i år skal vi til Kreta, - det tror jeg også bliver godt.

Anmeld

19. april 2011

Tip!

Vi skal til tyrkiet, nærmere marmeris en uge til sommer og min søn er 2 år.. Hotellet ligget 20 meter fra stranden, og der er børnepool..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.