Iui spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2011

malenemusen

Hej Piger,

Lige en tanke herfra.

Jeg skal insemineres imorgen middag og tog derfor ægløsningssprøjten igår aftes kl ni. - og så tænker jeg bare, er det en fordel eller ulempe at have samleje med min mand i aften?  

Eller har i fået noget at vide om at i ikke måtte det af lægen? Vi har nemlig ikke fået noget at vide, kun at det var godt at have samleje efter insemineringen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Sunflower

malenemusen skriver:

Hej Piger,

Lige en tanke herfra.

Jeg skal insemineres imorgen middag og tog derfor ægløsningssprøjten igår aftes kl ni. - og så tænker jeg bare, er det en fordel eller ulempe at have samleje med min mand i aften?  

Eller har i fået noget at vide om at i ikke måtte det af lægen? Vi har nemlig ikke fået noget at vide, kun at det var godt at have samleje efter insemineringen.....

Hmm, umiddelbart tænker jeg, at det ikke er så fornuftigt idet i har brug for flest mulig af mandens soldater i morgen Min læge sagde til mig, at det bedste resultat var når han ikke havde haft udløsning i 2-3 dage... Ved så ikke om det passer?

Anmeld

19. april 2011

nielsen80

Jeg fik det samme af vide som sunflower, så jeg vil også sige nej. Tilgengæld fik jeg af vide det var en god ide efter...

Anmeld

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

malenemusen skriver:

Hej Piger,

Lige en tanke herfra.

Helst ikke før, men efter er helt fint. Vi blev rådet til min.  døgn inden, og så sexe bagefter .

Held og lykke 

Anmeld

19. april 2011

dorthemus

Jeg har også gode erfaringer med at have sex efter inseminering

Anmeld

19. april 2011

malenemusen

Super, jeg holder mig fra ham i aften - men til gengæld så ved vi alle godt hva jeg laver i morgen aften, hi hi.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.