Skal jeg tilbyde andet mad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Mai-pigen

Når nu Peter ikke vil spise sinr kartoffel/grøntsagsmos....skal jeg så tilbyde noget andet, altså grød eller lign...?? Er det ikke bare at gi efter...?? Han er 7 mdr...

What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Lunae

Mai-pigen skriver:

Når nu Peter ikke vil spise sinr kartoffel/grøntsagsmos....skal jeg så tilbyde noget andet, altså grød eller lign...?? Er det ikke bare at gi efter...?? Han er 7 mdr...

What to do??

Det er altid en vurderingssag, men jeg giver sommetider efter! camille er også 7 mdr og hun er heller ikke altid lige glad for grøntsagsmos! Har du prøvet med forskellige grøntsager?

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Jeg synes ikke man kan sige at det er at give efter når en på 7 mdr. ikke vil spise det der bliver serveret.... han lader jo ikke være med at spise det fordi han ved at der så kommer noget andet på bordet, så udspekuleret er de ikke de små.... så ja jeg ville helt sikkert tilbyde noget andet.

Anmeld

19. april 2011

Sommertwins

Vil nu også tilbyde noget andet... Har jeg også gjort med mine

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Lunae skriver:

Det er altid en vurderingssag, men jeg giver sommetider efter! camille er også 7 mdr og hun er heller ikke altid lige glad for grøntsagsmos! Har du prøvet med forskellige grøntsager?

Ja, jeg syntes da vi harprøvet en del... I starten, han var ca.4½ mdr,spiste han kartoffel/gulerod/blomkålsmos, men så skete der et eller andet, og siden da, går han helt i sort når vi kommer med noget grøntsagsmos.. Jeg har prøvet med pastinakker, sød kartoffel, broccoli,grillet rød peber... Ved slet ikke hvad jeg skal gøre snart...

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

TbCp skriver:

Jeg synes ikke man kan sige at det er at give efter når en på 7 mdr. ikke vil spise det der bliver serveret.... han lader jo ikke være med at spise det fordi han ved at der så kommer noget andet på bordet, så udspekuleret er de ikke de små.... så ja jeg ville helt sikkert tilbyde noget andet.

Ja ok...kan godt være jeg lige gjorde ham klogere end han er...

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Sommertwins skriver:

Vil nu også tilbyde noget andet... Har jeg også gjort med mine

Er hermed gjort.....

Anmeld

20. april 2011

Sommertwins

....

Anmeld

20. april 2011

hyskystar

Silas var heller ikke så vild med det i starten men så holdte vi et par dages pause og prøvede igen og sådan foregik det i nogen uger og nu spiser han det uden problmer

jeg vil give ham noget andet, han er jo ikke så gammel endnu kan være han lige skal vænne sig til smagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.