Nem-id og min bare numse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg kan godt se det positive i nem id.. MEN man er fuldstændig på røven, hvis man mister det som du. Man bruger det jo til ALT!!

Røv, Tina.. Det er hvad det er...

Jeg er bedre til koder i hovedet end til at gemme små papirlapper

Nå men der er jo desværre ikke så meget at stille op... det skal jo bruges! skulle vist bare lige af med lidt galde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg er bedre til koder i hovedet end til at gemme små papirlapper

Nå men der er jo desværre ikke så meget at stille op... det skal jo bruges! skulle vist bare lige af med lidt galde

Det skal man engang imellem!

Anmeld

19. april 2011

JustAnotherName

Synes det er så skide træls at skulle have det kort frem hver gang jeg skal lave et eller andet på netbank... OG nu har jeg så mistet det så skal have bestilt et nyt.... men tror i så siden det skal bestilles på fungerer

Det var meget lettere da jeg bare skulle have koderne i hovedet, og selvom jeg på nogle punkter er lidt autistisk, så er der alligevel lige lovlig mange koder at huske på på det kort der .

Amen !!!!  

Anmeld

19. april 2011

Barbamama

Ja jeg er også træt af man skal finde det hver gang. Men det er nu alligevel meget smart at man kan logge på på alle computere.

Anmeld

19. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg er også træt af man skal finde det hver gang. Men det er nu alligevel meget smart at man kan logge på på alle computere.

Jooo... det har jeg bare ikke rigtig brug for... bare man selv kunne vælge, det var bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.