at holde folderne tørre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Maja88

Hejsa!!

Nu er jeg så heldig at have en babypige på knap 7 uger og hun er absolut ikke tyk, men hun har en del små hudfolder under hagen og der. hun er utrolig rød der- som om hun ikke er ordentig tør. Jeg vasker hende der hver dag og tørrer godt efter med en stofble. og mærker efter om hun er tør.

alligevel "samler der sig en masse skidt" der og hun er rød.

skal lige siges hun er et meget varmt barn og ja så vil man svede i folderne. men hvad kan jeg gøre.. kan jo ikke tørre hende hver halve time...

nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

CamiRon

Har selv en pige der let kan blive rød i folderne under hagerne!  Tror ikke du kan gøre meget andet end at holde øje med at hun er tør - f.eks. ved hvert bleskift. Tørre snavs væk og evt. tørre hende med hårtørren så huden bliver helt tør. Lad hende ligge så meget på maven som hun vil, på den måde folder hun måske folderne lidt ud når hun løfter hovedet. Hvis du forstår. Hihi.

God fornøjelse.

Anmeld

19. april 2011

Maja88

CamiRon skriver:

Har selv en pige der let kan blive rød i folderne under hagerne!  Tror ikke du kan gøre meget andet end at holde øje med at hun er tør - f.eks. ved hvert bleskift. Tørre snavs væk og evt. tørre hende med hårtørren så huden bliver helt tør. Lad hende ligge så meget på maven som hun vil, på den måde folder hun måske folderne lidt ud når hun løfter hovedet. Hvis du forstår. Hihi.

God fornøjelse.

hehe så hun strækker folderne ud ved at ligge på maven

det bye botox

Anmeld

19. april 2011

Phoenix

Du kan smøre med zinksalve. Det udtørrer nemlig. Har brugt det med stor succes på min dreng.  

Anmeld

19. april 2011

Zeus

Phoenix skriver:

Du kan smøre med zinksalve. Det udtørrer nemlig. Har brugt det med stor succes på min dreng.  

Anmeld

19. april 2011

signe.

Maja88 skriver:

Hejsa!!

Nu er jeg så heldig at have en babypige på knap 7 uger og hun er absolut ikke tyk, men hun har en del små hudfolder under hagen og der. hun er utrolig rød der- som om hun ikke er ordentig tør. Jeg vasker hende der hver dag og tørrer godt efter med en stofble. og mærker efter om hun er tør.

alligevel "samler der sig en masse skidt" der og hun er rød.

skal lige siges hun er et meget varmt barn og ja så vil man svede i folderne. men hvad kan jeg gøre.. kan jo ikke tørre hende hver halve time...

nogen gode råd?

Jeg puster på det det fik jeg og vide da jeg var indlagt med ham at det var en ret genial måde at tørre det på

Anmeld

19. april 2011

blomst84

Jeg har samme problem med min pige.. hun bliver sååå rød under hagen pga hendes gylp og at hun er varm... Jeg føntørrer hende når jeg pusler hende  både der hvor bleen har siddet og under hagen  føntørrer med kold luft selvfølgelig 

Anmeld

19. april 2011

Rockertand

Jeg har også brugt zink-salve, det hjælper.

Anmeld

19. april 2011

signe.

at puste på det er også dejlig nemt

Anmeld

19. april 2011

Maja88

signe. skriver:

Jeg puster på det det fik jeg og vide da jeg var indlagt med ham at det var en ret genial måde at tørre det på

hvor ofte gør du det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.