Hvad kan jeg forkæle min 7 mrd. gamle søn med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
568 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Swerg

... Han får kys, kram og kærlighed !

Han har alt det forårstøj og sommertøj han skal bruge til de kommende måneder, men imorgen kommer børnepengene, og vi skal ud og shoppe med hans farmor

Jeg vil så gerne give ham en stor ting, som han kan få glæde af, men jeg syntes bare at han har alt ?? Hmm .. Hvad har i til Jeres babyer, som i ikke ville kunne undvære ??

Knus og kram herfra !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Fru'Rugaard

jeg tror at han er ligeglad med om han overhovedet får noget, eller om det er en stor ting eller en lille ting
Men, jeg har før gjort det, at jeg har taget min datter med ind i forretningen, og den første ting som hun rakte ud efter, fik hun

Rikke- Mor til Maja på 1 år

Anmeld

19. april 2011

Troldemommi

Det lyder ikke som om din lille guldklump mangler noget særligt måske du skulle overveje at sætte nogle af pengene ind på hans børneopsparing, så kan han få glæde af dem når han bliver en stor guldklump :-)

ha en god dag

Anmeld

19. april 2011

3rollinger

Elias<3 skriver:

... Han får kys, kram og kærlighed !

Han har alt det forårstøj og sommertøj han skal bruge til de kommende måneder, men imorgen kommer børnepengene, og vi skal ud og shoppe med hans farmor

Jeg vil så gerne give ham en stor ting, som han kan få glæde af, men jeg syntes bare at han har alt ?? Hmm .. Hvad har i til Jeres babyer, som i ikke ville kunne undvære ??

Knus og kram herfra !!

Jeg synes du skal blive ved at forkaele ham som du goer, med kys, kram og kaerlighed, og saa spare pengene til han virkelig mangler noget. 

Den bedste gave for ham lige nu er din tid, og masser af den. Saa du kan altid bruge pengene til at betale dig fra sure pligter og saa bruge den tid paa ham 

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

EN KÆMPE STOR IS.... ej det var selvfølgelig en joke

jeg er enig med de andre... lyder ik rigtig som om han mangler noget... tror jeg ville sætte penge til side og så bare NYDE en dag i det dejlige vejer sammen med mit barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.