mamiolvi skriver:
JEg skal til jorde moder her om lidt, har lidt blandede føleser omkring det, har tre store børn, to på ti og en på elleve år, mange herinde har skrevet at man bliver skuffet over det første besøg, føler lidt det er spild af min tid, men tager afsted og håber på at blive glædelig overrasket.. imorgen skal vi til kønsscanning ... det bliver hvis noget helt andet
Jeg har lige været afsted her i dag også.. Jeg har jo også 3 større børn, og skuffet vil jeg ikke sige jeg var, har en fantastisk jordemor, hvor munden står ganske lidt stille
syntes nu det var rigtig hyggeligt, også lige få repeteret de 3 foregående fødsler, og forventningerne til den kommende.. Der er jo i grunden sket så meget "nyt" siden sidst. bla. et tilbud om aku-jordemoder; som smertelindring til min bækkenløsning. en anden prøve jeg skal have lavet grundet mange blærebetændelser i mine foregående graviditeter, som åbentbart gør hvis den er positiv, at man skal have IV-pincillin hver 4. time man er i aktiv fødsel, og man skal være indlagt 48 timer efter fødslen.. Vores gode fødeafd. i Holstebro lukker jo 30.9.11 og når man det der inden, eller skal man til Herning.. snak om formegentlig igangsættelse 1-2 uger før termin grundet de andre fødsler osv osv..
Så alt i alt herfra en rigtig positiv oplevelse.. Og så prikken over i'et kom hjertelyden lige til sidst.. Det er nu altid rigtig hyggeligt..
Hvor bliver det spændende med en kønsscanning i morgen, i Silkeborg? Havde også bestilt en, men fortrød og afbestilte den igen 
Annette
Anmeld