MME, Nan 3, sødmælk, minimælk, vand ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Vidunderligeunger

Heej Piger

Alberte får allerede nu vitaminpillen fra et år (og det er bare sådan ) hvor der er jern, d-vit og alle de ting der i..

men hvor meget mælk SKAL hun så ha i løbet af dagen? og er det så nan 3, sødmælk eller hvad er det hun skal ha? Kan hun nøjedes med vand som væske? jeg er modstander af komælk, da jeg ikke mener det er meningen mennesker skal drikke det, men kalve, så hvad kunne alternativet være? for de skal vel ha det??

Hun får af og til en flaske om aftenen, men hun er så småt ved at sige "nej tak" for good... Hun drikker måske 50 ml, og vil så hellere have sutten... så nu vil jeg gerne vide hvad hun SKAL ha at drikke i løbet af dagen, og det ved i self alt om

Knus Mitzie og Alberte + billede hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

dorthemus

Har ikke noget svar, for jeg ammer stadig Runa og giver sødmælk i kop en gang om dagen, ellers vand. Jeg ville dog supplere med en kalktablet

Men ihh hvor er hun skøn altså...dejlige runde æblekinder

Anmeld

19. april 2011

linemus

Jeg har samme holdning til mælk som dig, så Sofie får ikke komælk. Hun drikker vand til alle måltider, og så får hun en enkelt lille ammetår om aftenen og engang imellem om morgenen.

Der er ikke noget alternativ til komælk, og nej, de skal ikke have det. Vores tre andre børn får en kalk-tablet, og det får Sofie også, når hun bliver større/ikke ammer mere. Jeg tror bare, du skal sørge for, at hun får godt med fedtstof fra andre kilder.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.