Når man er væk en hel dag.... (mad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Mor Christa

Hej piger.

Ih, jeg skal i tivoli med heeele familien her til maj.. og Nøj, det bliver da bare skide hyggeligt! Men jeg skal have min søn med .. Som til den tid er 5 måneder.. Og lige nu er han hovedsageligt stadig mest på MME (nogle gange ammer jeg dog), og en lille smule på grød..
Men hvad gør jeg så med mad til den dag? Jeg mener - har jo hverken microovn eller noget.. Så hvordan gør man lige dét ? :O
En anden ting er; vil han være "i stand" til at sidde i klapvogn hele den dag? - altså den kan ikke lægges HELT ned, men den kan være næsten vandret..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

hvinanden

Jeg tror jeg ville tage barnevognen med når han er så lille, det er hårdt for ryggen at sidde en hel dag. Samtidig ville jeg tage et tæppe med så han kunne blive strakt lidt ud når i er inde at spise, eller hvis vejret er til det i skyggen.

Med hensyn til maden, man kan have en termokande med med kogende vand, og så en bøtte med færdiglavet grød, som dog er lidt ekstra tykt, så bliver det lunet lidt npr du hælder vandet i. Så kunne du jo også have en bøtte eller to med noget topping i form at frugt mos eller grøntsagsmos, det kan jo også spises kold

Rigtig god tur

Anmeld

19. april 2011

serinasmor

hvis du bruger alm nan så køb de der færdige brikker ... de behøver ikke varmes .. og så ville jeg tage en termoflaske med varmt vand og en pulvergrød med .. og evt et glas frugtmos .. du ved jo selv hvor mange gange han når at spise mens i er væk .. så mængden må du finde ud af ...

jeg er dog også ret sikker på du kan få varmet en flaske eller noget glasmad i en restaurent hvis du spørger pænt og evt selv køber kaffe  

god fornøjelse

serinasmor

Anmeld

19. april 2011

Turtles

Jeg er sikker på at et eller andet sted i tivoli har de en micro ovn du lige kan få varmet vandet i..
Ellers fyld en flaske eller 2 med kogenden vand, og se hvor længe de holder varmen..
Da vores søn fik mme var vi også i tivoli, og da vi var inde for at få en kop kaffe, fik jeg lidt kogende vand fra el kedel oven i det kolde i flasken og på den måde, fik det lige den rette temp.

Håber det kunne hjælpe

Anmeld

19. april 2011

Mor Christa

tusinde tak for svar, piger det hjalp lidt på det.. Selvfølgelig -  kan jo tage de der færdigblandede glas mos/grød med (: Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det.. hehe..
Men mange tak for hjælp - det hjalp!

Anmeld

19. april 2011

LR85

bare husk a hvis du tager en termokande med kogende vand med, så kan du ikke hælde det meget varme vand direkte op i MME da det dræber indholdsstofferne. Vandet må vist højest være 30-40 grader.

Så brug hellere de der brikker der er lavet netop til det.

Anmeld

19. april 2011

kamtok

Rasmus Klump huset har et amme-pusle-hus med puslepude, bleer, mikroovn, gode stole at sidde i når man skal give flaske eller amme, og så er det viiiildt spændende for de små at være derinde, fordi der er så mange fine ting malet på loft og vægge derinde. 

Anmeld

19. april 2011

Corn

MissChrista skriver:

tusinde tak for svar, piger det hjalp lidt på det.. Selvfølgelig -  kan jo tage de der færdigblandede glas mos/grød med (: Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det.. hehe..
Men mange tak for hjælp - det hjalp!

De fleste forlystelsesparker osv har specielt indrettede rum til babycare, netiop fordi deres målgruppe er børnefamilier, så det tror jeg også tivoli har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.