Min datter er syg .. og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

så til mit spørgsmål..

Vi stod op kl. 6.40 og hun fik flaske kl. 7.. Har lagt hende ud i barnevognen (haven) fordi hun virkede træt, hun plejer ikke at sove på dette tidspunkt, men kan det være hun er træt pga hun er syg???

Er ano. da jeg er ung, alenemor uden familie omkring mig, så har det ikke så godt med at virke som om jeg ikke har styrer på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

MinNoah

Ingen grund til at være "flov" over dit spørgsmål

Hun kan sagtens være træt pga sygdom, kender du fra dig selv hvis du er syg, så har man brug for mere søvn,

giv hende endelig rigeligt med væske og god bedring

Anmeld

19. april 2011

CamiRon

Hvis hun er syg er det helt naturligt at hun er mere træt. Du klarer det fint, bare hold øje med at hun får væske nok og ikke fryser eller har det for varmt - tjek hende en ekstra gang ind imellem.

God bedring.

Anmeld

19. april 2011

NinaNymannMadsen

børn sover gerne mere når de er syge. hvad fejler hun?
bare du sørger for hun får noget væske og noget mad i løbet af dagen så er det fint nok.

min datter plejer også at sove meget når hun er syg og det får hun lov til da det hjælper nogen gange jo

det ved man jo også fra sig selv af når man er syg, så vil man jo bare helst sove og blive frisk igen

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for Jeres svar  bliver så bekymret når det lille pus er syg

Anmeld

19. april 2011

regalprime

Slet ikk noget dumt spørgsmål!!! Men som der er svaret kan det nemt skyldes hvis hun er syg også sørg for hun får GODT med væske!!! Nu ved jeg ikk hva hun fejler, men min har lige været syg i weekenden med opkast og hun sov indtil hun sku kaste op, så kastede hun op, var vågen max 10 min og sov så igen, sådan så HELE hendes lørdag ud. Og hun plejer normalt at sove fra 8,30 til 9,30 ca og igen fra 11,30 til alt mellem 14-16. Og hvis det er opkast du bøvler med, så halv vand og halv æbel juice og marie kiks det hjalp her

God bedring med h*n

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

det kunne jeg sg oxo spørge om

Hvis hun virkede normal er hun nok bare træt i nu , du skriver ikke hvordan hendes nat har været og hvor gammel hun er

Nogen gange er de bare ikke færdige , de små , med at sove

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

børn sover gerne mere når de er syge. hvad fejler hun?
bare du sørger for hun får noget væske og noget mad i løbet af dagen så er det fint nok.

min datter plejer også at sove meget når hun er syg og det får hun lov til da det hjælper nogen gange jo

det ved man jo også fra sig selv af når man er syg, så vil man jo bare helst sove og blive frisk igen

Hun er forkølet (stoppet i næsen - har givet hende næsedråber) og har meget røde øjene hertil morgen.. Hun spiser og drikker normalt.. Hun plejer at være god til at vågn op når hun er sulten (eller har lavet i bleen)..

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

det kunne jeg sg oxo spørge om

Hvis hun virkede normal er hun nok bare træt i nu , du skriver ikke hvordan hendes nat har været og hvor gammel hun er

Nogen gange er de bare ikke færdige , de små , med at sove

Hun bliver 6 mdr. på mandag.. Hun har sovet fint - kl. 19.30-06.30 (hun plejer at komme i seng kl. 19 og vågner altid kl. 06.30), så der er intet været i nat.. Hun startede med at være lidt forkølet igår..

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Tak for Jeres svar  bliver så bekymret når det lille pus er syg

Og det er en af de vigstigste ting i mor rollen , at bekymre sig

Jeg plejer at sige "små børn , sm problemer , større børn større problemer !"

Man kan altid finde noget at bekymre sig over , og det ser jeg ikke som et svagheds tegn , men som en sund ting hos en mor ...

Jeg ville blive bekymret hvis du ikke var bekymret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.