ha ha, vi havde en svigerinde i familien, hun pakkede min niece ind i vat konstant, og der stak vat ud over alt, det grinede vi ret meget af kan jeg huske, og sagde hun pakkede ungen ind i vat, men måske der var en grund? :$
well, den samme kone købte en boksehjelm i mikro til ungen da hun skulle lære at gå, den var altså lidt ude på overdrevet.
men linemus, god udluftning, vask sengetøj, og skold sutter, gør rent, gør rent, gør rent.....
og hold klude hver for sig, en til hver af pigerne...tandbørster hvis de bruger sådan nogle, skold skold skold....der sidder mange bakterier i.
håber snart de er parate til at være friske igen.
stort knus fra sloggi...som selv forsøger at holde snuen væk8D
Tynen skriver:linemus skriver:
Tak for jeres svar. Øv, det er bare ikke blevet bedre. Signe har haft feber hele dagen og sovet rigtig dårligt i flere omgange. Her til aften har Nanna også fået feber. Godt at farmand var hjemme, når de nu begge to blev pylrede. Nu har de heldigvis sovet siden kl.20, så jeg håber, de (og jeg!) får en rolig nat uden for mange opvågninger.
Til Trine: Jeg kan da godt trække lidt på smilebåndet engang imellem, men det er nu ikke særlig tit. Jeg har jo selv stået med "bare" et barn og synes faktisk den tid (hvor jeg jo så også var førstegangsmor) var hårdere end nu. Vat på brystet...? Er det for at holde varmen eller hvad? Det har jeg aldrig hørt om...
Knus Line
Hej Line! :)
Jeg aner virkelig heller ikke hvad der er med det vat på brystet - Men mener hun har sagt noget med varmen, ja.
Kan da også selv huske - Nu jeg gransker min hukommelse - at både min lillebror og jeg blev tiltvunget vat på brystet hver gang vi skulle "sygepasses" ved vores mormor :)
Om det virker ved jeg dælme ikke - Men kan da godt se ideen i det.. Eller.. Tanken er da meget god..(?)
Trine
Anmeld