Hjælp ang. tøj str. til lille bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2011

vitapigen

Hejsa piger

Jeg er i syv sind hvad str. tøj jeg skal købe til min lille pige der ligger og hygger sig i maven  

Jeg fik at vide af min veninde, at hendes dreng brugte str. 50 i et mdr. Så jeg har købt mig 3 sæt i str. 50. Str. 56 har jeg købt 5 sæt + et par bukser og bodyer. Men nu har jeg lige fået at vide af mine kloge kollegaer at det er ALT for småt... Deres børn brugte str 56 i en uge!!!! Og de var normalvægtige børn men det var min venindes dreng også... Så nu er jeg altså vild forvirret.....

Hvor meget tøj skal jeg købe af hvad, her til at starte med??? Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Lillefe

Hejsa Jeg vil sige det sikreste er at du køber str. 56  mine børn er store og de brugte 56.. og kunne faktisk være i lidt 50 til at starte med

Anmeld

19. april 2011

Mumto3

åh, det er næsten umuligt at sige. Min nr 2 var stor, men ikke giga stor (4600g) og han startede ud i størrelse 62. Vi har nogle billeder hvor vi proppede ham ned i noget str 56 fordi vi gerne ville have han skulle have 'familie-dragten' på, men han kunne slet ikke være i den, så vi måtte tage den af så snart billedet var taget.

De to andre børn har kunnet passe str 56 i en uge, højst to uger.

Jeg tror det er MEGET individuelt fra barn til barn, både hvor store de er når de blvier født, og hvor hurtigt de vokser. Nogle siger at det er normalt at børn taber sig efter de er født, og først når op på deres fødselsvægt igen efter et par uger, men sådan har vores børn nu aldrig opført sig. De har taget på fra dag ët og er bare vokset og vokset...

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

min den første var 53cm og 3356 kg hun starte´de i en 56 men kun 14 dage ca

nummer to var 47cm og 3325kg hun brugte en størrelse 4? (kan ik huske hvad der er lige før 50) hun var i hendes 4? i en månede ca..

så det er svært og sige...

Anmeld

19. april 2011

Mig med maven

Vi havde kun købt 56, men jeg måtte sende Farmand i byen efter mindre tøj da hun kom, for det i str 56 var ALT for stort!

Anmeld

19. april 2011

MaliksMor

Jeg fødte for tidligt - og havde også kun købt 56(stort set) men, det var alt, alt for stort. lillemanden brugte nemmelig 40.. så vi skulle også ud og shoppe baby/dukke tøj

Jeg synes du skal købe en lille smule i str 50, og resten i 56. det jo surt, hvis tøjet bliver alt for stort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.