Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giv et bud - køber betaler evt. forsendelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er du fra?
Egtved
Vivian67 skriver: Egtved
hvad tænker du prisen skal være for det på første billede... fifi er det ik det det hedder?
Jo det hedder Fifi. Der er Vandkandehuset, jeg mener alle dele er der bortset fra en figur som er blevet væk, derudover er der en bil med anhænger - jeg har lige tilføjet et par billeder.
Prisen for huset samt bilen er kr. 150,00 + evt. forsendelse.
Vivian67 skriver: Jo det hedder Fifi. Der er Vandkandehuset, jeg mener alle dele er der bortset fra en figur som er blevet væk, derudover er der en bil med anhænger - jeg har lige tilføjet et par billeder. Prisen for huset samt bilen er kr. 150,00 + evt. forsendelse.
jeg vil gerne sætte mit navn på det set... indtil onsdag hvis det er muligt... skal lige se hvad jeg får i børnepenge... der har været en del kluder i mine penge de sidste par gange nemlig...
Dit navn er hermed sat på, du skriver bare når du finde ud af om du vil have det eller ikke.
Og god kom over med det andet - jeg føler med dig, og du har helt ret til at have ondt af dig selv.
Vivian67 skriver: Dit navn er hermed sat på, du skriver bare når du finde ud af om du vil have det eller ikke. Og god kom over med det andet - jeg føler med dig, og du har helt ret til at have ondt af dig selv.
mange tak.... du får lige et svar her onsdag morgen
hehe ja syntes lige jeg har brug for og ha ondt af mig selv her inden jeg går i seng... hehe
Er fristet, men kan du lige hjælpe mig engang:
Hvad er det der Letter soup?? - Et spil.., og aldersgruppen??
Hvad tænker du med pris på nintendoen - og er der spil med?? Aner ikke en pind om det, men min datter har nævnt det nogle gange.
ida
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128