Har fået min dato, skønne taber-tøser....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Honningblomst

Hej Taber tøser...
Vil bare lige sige at jeg i dag har fået min dato, til at få rettet det, som min overvægt har ødelagt.
Jeg fik set på mave og bryster og AJ, sagde det kunne blive rigtig godt.
Jeg har heldigvis så meget bryst selv, at de bare skal løftes...selvom det jo også er et stort indgreb. Og maven, der er det kun under navlen...der er kommet en ny måde, så de kan fjerne alle stræmærker og give mig en super flot mave, selvom den ikke er ødelagt over maven...så det glæder jeg mig meget over.
Men jeg glæder mig bare så meget til at få mine bryster op hvor de kom fra...også selvom jeg ikke får det betalt af det offentlige....tænkte faktisk i dag på at jeg måske skulle have søgt om det...hmm, men nu sker der i hvert fald noget og så er det helt sikker at Frk. E.B aldrig skal være polstret sådan igen...
Knus herfra...ville lige dele det med jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Hej Taber tøser...
Vil bare lige sige at jeg i dag har fået min dato, til at få rettet det, som min overvægt har ødelagt.
Jeg fik set på mave og bryster og AJ, sagde det kunne blive rigtig godt.
Jeg har heldigvis så meget bryst selv, at de bare skal løftes...selvom det jo også er et stort indgreb. Og maven, der er det kun under navlen...der er kommet en ny måde, så de kan fjerne alle stræmærker og give mig en super flot mave, selvom den ikke er ødelagt over maven...så det glæder jeg mig meget over.
Men jeg glæder mig bare så meget til at få mine bryster op hvor de kom fra...også selvom jeg ikke får det betalt af det offentlige....tænkte faktisk i dag på at jeg måske skulle have søgt om det...hmm, men nu sker der i hvert fald noget og så er det helt sikker at Frk. E.B aldrig skal være polstret sådan igen...
Knus herfra...ville lige dele det med jer...

Det er bare såååå fedt - er super glad på dine vegne smukke... Og glæder mig til at se det når det er færdigt...

Hov skal forresten huske at finde de billeder til dig...

Kæmpe knus og tillykke med datoen...
PIA

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Jaaahhhhh....dem vil jeg meget gerne se...og tak for dine tanker, er glad for det ikke bare er mig...

Anmeld

27. oktober 2008

twinboys

Åhhh hvor er jeg glad på dine vegne... Det er så rart for dig at få det du længe har gået og ventet på... Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Åhhh hvor er jeg glad på dine vegne... Det er så rart for dig at få det du længe har gået og ventet på... Majbritt

Lige netop.... og tak...
Knus...

Anmeld

27. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Jaaahhhhh....dem vil jeg meget gerne se...og tak for dine tanker, er glad for det ikke bare er mig...

logger du ikke på msn ??? - kan sende dem der over....

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

logger du ikke på msn ??? - kan sende dem der over....

Jeps...

Anmeld

27. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Jeps...

Der går lige et par minutter skal lige lave billederne lidt mindre så er det hurtigere at sende dem... 5 minutter så er jeg der 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.