Skoldkopper ? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.382 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. april 2011

meem

Godaften de damer !

Er der nogle der kan svare mig på om det her er skoldkopper

Det første billede er hendes ene finger, det er den eneste knop hun har med blegne på..

Det andet billede er en rød prik (den buler ikke ud) som sidder på hendes kind..

Har lige fået afvide af DP imorges at der er skoldkopper i omløb, og sådan ser hun så ud her til aften  Hun har ikke afmærkninger til skoldkopper andre steder på kroppen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

meem

18. april 2011

kamtok

Det kunne det godt ligne.. 

Prøv at læse mere om det på  http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=295/sprog=1/grp=2/menu=1/

Anmeld

18. april 2011

Nessie

Hmm, den på kinden kunne godt ligne, men jeg synes ikke at den på fingeren gør.

I de kloge bøger står der, at de starter i hovedbunden, men det gjorde det ikke på min søn.
Det startede stille og roligt med små røde pletter på kroppen, som der kom flere og flere af i løbet af få dage. Der kom ret hurtigt sår på også.

Du vil ret hurtigt kunne se det, jeg syntes i hvert fald, at de kom ret hurtigt, efter udbruddets start, og han fik også feber.

Pøj pøj med det 

Anmeld

18. april 2011

serinasmor

det ligner det ... har hun haft feber inden det brød frem .. det er der nemlig mange der får ..

husk når du er i tvivl er det helt tilladt at bede om at få hende til lægen så han/hun kan tjekke det ..

har lige haft skoldkopper i huset ..

god bedring

serinasmor

Anmeld

18. april 2011

henh01

hej

Hvis det er skoldkopper kan du være ganske vis om at der om 1 timer er kommet flere. Det går lynende stærkt når først den første kommer.

Anmeld

18. april 2011

meem

Nessie skriver:

Hmm, den på kinden kunne godt ligne, men jeg synes ikke at den på fingeren gør.

I de kloge bøger står der, at de starter i hovedbunden, men det gjorde det ikke på min søn.
Det startede stille og roligt med små røde pletter på kroppen, som der kom flere og flere af i løbet af få dage. Der kom ret hurtigt sår på også.

Du vil ret hurtigt kunne se det, jeg syntes i hvert fald, at de kom ret hurtigt, efter udbruddets start, og han fik også feber.

Pøj pøj med det 

Hun har ikke noget feber, og nu er hun lagt i seng og har selvfølgelig ikke tjekket hovedbunden, men må jeg lige gøre imorgen tidlig så

Tak for svar

Anmeld

18. april 2011

meem

henh01 skriver:

hej

Hvis det er skoldkopper kan du være ganske vis om at der om 1 timer er kommet flere. Det går lynende stærkt når først den første kommer.

Okaii

Altså kl 20 ca lagde jeg mærke til knoppen på kinden og den på fingeren har hun haft længe... men der er ikke kommet flere inden kl 21

Tak for svar

Anmeld

18. april 2011

meem

serinasmor skriver:

det ligner det ... har hun haft feber inden det brød frem .. det er der nemlig mange der får ..

husk når du er i tvivl er det helt tilladt at bede om at få hende til lægen så han/hun kan tjekke det ..

har lige haft skoldkopper i huset ..

god bedring

serinasmor

Altså i starten af sidste uge havde hun lidt feber, men hun har ikke haft noget idag eller i weekenden :/

Anmeld

18. april 2011

meem

kamtok skriver:

Det kunne det godt ligne.. 

Prøv at læse mere om det på  http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=295/sprog=1/grp=2/menu=1/

Det læser jeg lige igennem

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.