MD scanning i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger!

Ville egentlig bare fortælle kort om min scanning i dag. Jeg havde jo glædet mig som et lille barn - som alle jer andre formegentlig

Vi fik heldigvis at vide, at den lille har det godt, og at alt ser ud som det skal! Det var sådan en lettelse. Vi fik også at vide, at moderkagen lå ud mod maveskinnet, så det er nok derfor jeg har været så utålmodig Jeg mærker lidt akrobatik, men ikke de vilde slag.

"Desværre" kunne jordermoderen ikke se kønnet, da den lille lå med krydsede ben  Så nu skal vi lige blive enige, om vi vil vide det eller ej. Vores svigerinde er nemlig Jordermoder og selvstændig sonograf i Slagelse - så måske smutter vi lige derned engang.

Men det var som altid dejligt at se den lille (nu meget større &nbsp baby som tonsede rundt.

Kram fra en glad og stolt Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hej piger!

Ville egentlig bare fortælle kort om min scanning i dag. Jeg havde jo glædet mig som et lille barn - som alle jer andre formegentlig

Vi fik heldigvis at vide, at den lille har det godt, og at alt ser ud som det skal! Det var sådan en lettelse. Vi fik også at vide, at moderkagen lå ud mod maveskinnet, så det er nok derfor jeg har været så utålmodig Jeg mærker lidt akrobatik, men ikke de vilde slag.

"Desværre" kunne jordermoderen ikke se kønnet, da den lille lå med krydsede ben  Så nu skal vi lige blive enige, om vi vil vide det eller ej. Vores svigerinde er nemlig Jordermoder og selvstændig sonograf i Slagelse - så måske smutter vi lige derned engang.

Men det var som altid dejligt at se den lille (nu meget større &nbsp baby som tonsede rundt.

Kram fra en glad og stolt Katja

Hvor dejligt. Man går jo altid og er lidt urolig om den lille nu har det godt

Så rart at få det bekræftet!

Så skal h*n bare vokse sig stor og stærk

Anmeld

19. april 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hvor dejligt. Man går jo altid og er lidt urolig om den lille nu har det godt

Så rart at få det bekræftet!

Så skal h*n bare vokse sig stor og stærk

Jah, det er jo det! Man vil bare gerne vide, at alt er ok.

Nu får jeg forhåbentlig også kønnet at vide på lørdag!

Anmeld

20. april 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Jah, det er jo det! Man vil bare gerne vide, at alt er ok.

Nu får jeg forhåbentlig også kønnet at vide på lørdag!

Ihh hvor spændende!

Så må du lige opdatere om det blir en lille prins eller prinsesse

Synes selv det blev mere virkeligt efter vi vidste hvad der gemte sig inde i hulen

Anmeld

20. april 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ihh hvor spændende!

Så må du lige opdatere om det blir en lille prins eller prinsesse

Synes selv det blev mere virkeligt efter vi vidste hvad der gemte sig inde i hulen

Det skal jeg nok!

Det kunne jeg godt forestille mig Synes i det hele taget det bliver mere og mere virkeligt for hvert kig der ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.