Nu kan jeg slet ikke gemme den væk længere.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja det er lidt vildt så hurtigt der sker noget lige pludselig. Sådan der ser min mave ud nu, og jeg er ca i uge 29... Men du er jo osse flot slank, så nok derfor...

Jeg synes osse de kloge siger at maven hurtigere bliver stor 2. gang, men i mit tilfælde er det indtil videre ca det samme... Så her passer det ikke..

Men superflot mave!

Ja, synes da også min mave kom hurtigt frem efter jeg havde testet.. 

Jeg kan da sagtens se på billederne at lår og arme har fået lidt på sig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Ja, synes da også min mave kom hurtigt frem efter jeg havde testet.. 

Jeg kan da sagtens se på billederne at lår og arme har fået lidt på sig... 

Nu ved jeg jo ikke hvordan du så ud før, men jeg synes kun jeg ser maven. Resten af dig er da pænt slank, så uanset så kan du da i hvert fald bære det...

Og maven er selvfølgelig osse helt som den skal være, den skal jo vokse... Så lillepigen trives da vist fint derinde..

Anmeld

18. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan du så ud før, men jeg synes kun jeg ser maven. Resten af dig er da pænt slank, så uanset så kan du da i hvert fald bære det...

Og maven er selvfølgelig osse helt som den skal være, den skal jo vokse... Så lillepigen trives da vist fint derinde..

Før jeg blev gravid var jeg lidt tyndere... Det var kun lige lidt ekstra mave jeg havde, men ikke meget... 

Anmeld

19. april 2011

<3

MoarJ skriver:

Sidder du og er lidt misundelig?  

JA!! Men spørg mig om små 16uger også er svaret nok et andet;P

Nej den er SÅ fin!!!

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Fin mave

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

JA!! Men spørg mig om små 16uger også er svaret nok et andet;P

Nej den er SÅ fin!!!

Hov hov! Hvordan skal den forståes????

Anmeld

19. april 2011

<3

TbCp skriver:

Hov hov! Hvordan skal den forståes????

Øh hun spurgte mig om jeg var misundelig og så svarede jeg ja og for sjov at jeg nok ikke ville være så misundelig når den var stor, tung og man er besværet og så er jeg dødbange for at føde så jo tættere jeg kom til fødslen osv...

Det var bare dril... Er jeg tilgivet?

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Øh hun spurgte mig om jeg var misundelig og så svarede jeg ja og for sjov at jeg nok ikke ville være så misundelig når den var stor, tung og man er besværet og så er jeg dødbange for at føde så jo tættere jeg kom til fødslen osv...

Det var bare dril... Er jeg tilgivet?

Ajjj lød jeg sur?? Det var slet ikke meningen!!!!...

troede du mente at du ventede dig!!! Så om 16 uger når du selv gik med stor mave så var du ikke så midsundelig

Anmeld

19. april 2011

sarahb

en skøn stor mave...
hvor er det dejligt

Anmeld

19. april 2011

<3

TbCp skriver:

Ajjj lød jeg sur?? Det var slet ikke meningen!!!!...

troede du mente at du ventede dig!!! Så om 16 uger når du selv gik med stor mave så var du ikke så midsundelig

LOL nåååååårh på den måde... jajaja det skriftlige sprog kan være en vanskelig en Troede du skældte mig lidt ud

Nææhh er skam slet ikke i nærheden af at være gravid - heldigvis og desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.