Proppelop kommer her... 18+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Mira0911

Jeg kan hvert fald ikke gemme lillepigen væk under mine STORE t-shirts længere... 

Et billede hvor man ser at jeg ikke kan gemme maven væk længere..Et ordenlig mavebillede...  Vægten siger + 9 kg.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Jeg kan hvert fald ikke gemme lillepigen væk under mine STORE t-shirts længere... 

Et billede hvor man ser at jeg ikke kan gemme maven væk længere..Et ordenlig mavebillede...  Vægten siger + 9 kg.... 

Og du er "kun" i uge 18? Hvor mange børn har du i forvejen? Syns´ det er tidligt, du allerede har mave på, så du må da ha´ et par børn i forvejen?

Ja, undskyld, men er selv "kun" i uge 8 og kan allerede se en lille bule, har Stella på 19 mdr.

Da jeg var gravid med hende, skete der først noget i 6 mdr.

Anmeld

18. april 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Men fine, fine mave Glæder mig selv, jeg ikke behøver og suge maven ind mere, og bare lade den "hænge"  Lige nu ligner jeg en der har spist for meget

Anmeld

18. april 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Og du er "kun" i uge 18? Hvor mange børn har du i forvejen? Syns´ det er tidligt, du allerede har mave på, så du må da ha´ et par børn i forvejen?

Ja, undskyld, men er selv "kun" i uge 8 og kan allerede se en lille bule, har Stella på 19 mdr.

Da jeg var gravid med hende, skete der først noget i 6 mdr.

Jeg har en datter... 

Min mave kom frem tidligt...  Det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan maven vokser... 

Anmeld

18. april 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Jeg har en datter... 

Min mave kom frem tidligt...  Det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan maven vokser... 

Det er snyd Jeg er spændt på og se her 2. gang Tillykke med hende 

Anmeld

18. april 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Det lyder som om jeg skrev, du var mega tyk, men det var altså ikke ment sådan

Anmeld

18. april 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Det er snyd Jeg er spændt på og se her 2. gang Tillykke med hende 

Synes også selv det er tidligt maven er kommet frem her... Du kan jo se de forskellige mavebilleder jeg har lagt ind, her for 2. graviditet... 

Anmeld

18. april 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Det lyder som om jeg skrev, du var mega tyk, men det var altså ikke ment sådan

Jeg er da bare tyk på maven.... 

Anmeld

18. april 2011

twinny

sikke en fin baby mave du har der....

Anmeld

18. april 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Synes også selv det er tidligt maven er kommet frem her... Du kan jo se de forskellige mavebilleder jeg har lagt ind, her for 2. graviditet... 

Netop som du så ud i uge 9+5 (mener jeg der står), ser jeg ud nu. Så jeg kan vel regne med og få en god dunk på som dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.