Malene har fået en tand!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. april 2011

MorTilMalene

wee vores lille prutpige har fået en tand.. er hun så lige sej eller hva... heeh.. skal jeg så børste tand på hende inden hun skal i seng og når hun står op eller..?? det er en kindtand.. man skal jo ikk være ligesom de andre.. heeh.. spændende og se hvor de næste kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Clisolka

MorTilMalene skriver:

wee vores lille prutpige har fået en tand.. er hun så lige sej eller hva... heeh.. skal jeg så børste tand på hende inden hun skal i seng og når hun står op eller..?? det er en kindtand.. man skal jo ikk være ligesom de andre.. heeh.. spændende og se hvor de næste kommer..

Uuhhh vi har også en på vej her gisp 

Synes jeg har hørt, at lige så snart der er en tand skal man børste, men er ikke helt sikker  

Har hun haft reageret på tanden?

Anmeld

18. april 2011

MorTilMalene

BB78 skriver:

Uuhhh vi har også en på vej her gisp 

Synes jeg har hørt, at lige så snart der er en tand skal man børste, men er ikke helt sikker  

Har hun haft reageret på tanden?

ja tak hun har været en mokke savlet 8 savlesmækker til om dagen og haft rød numse.. så hun har haft alle tegn på at der var en tand på vej så blev ved med at kigge i hendes undermund foran.. men så her i går der tyggede hun lidt i min finger og så mærkede jeg den lille bitte tand i munden.. smiler..

Anmeld

18. april 2011

Clisolka

MorTilMalene skriver:

ja tak hun har været en mokke savlet 8 savlesmækker til om dagen og haft rød numse.. så hun har haft alle tegn på at der var en tand på vej så blev ved med at kigge i hendes undermund foran.. men så her i går der tyggede hun lidt i min finger og så mærkede jeg den lille bitte tand i munden.. smiler..

Haha ja det savleri er noget værre noget, men det er ikke så slemt hos os - endnu 

Jeg venter også på den røde numse, så er den helt sikker 

Anmeld

18. april 2011

MorTilMalene

BB78 skriver:

Haha ja det savleri er noget værre noget, men det er ikke så slemt hos os - endnu 

Jeg venter også på den røde numse, så er den helt sikker 

har jeres lille pige også været en mokke..

Anmeld

18. april 2011

Clisolka

MorTilMalene skriver:

har jeres lille pige også været en mokke..

Vi er "kun" inde i en periode, hvor hun ikke vil spise ret meget (igen)  Men ellers synes jeg ikke der er de store ændringer. 

Anmeld

18. april 2011

MorTilMalene

BB78 skriver:

Vi er "kun" inde i en periode, hvor hun ikke vil spise ret meget (igen)  Men ellers synes jeg ikke der er de store ændringer. 

når for søren.. hmm.. MAlene æder.. haha.. bare ikk i dag for hun er lidt små syg.. men ellers gør hun..

Anmeld

18. april 2011

Clisolka

MorTilMalene skriver:

når for søren.. hmm.. MAlene æder.. haha.. bare ikk i dag for hun er lidt små syg.. men ellers gør hun..

Isabella er faldet af på den, nu kan vi højst få 150 ml i hende. Men så længe hun tager på og trives, så er jeg ikke nervøs - giver hende bare en flaske lidt oftere 

Anmeld

18. april 2011

2babygirls

MorTilMalene skriver:

Hejsa og tillykke med tanden. Så skal der købes en tandbørste og børstet morgen og aften. Har lige været til info møde med tandlægen i mødregruppen

Anmeld

18. april 2011

MorTilMalene

BB78 skriver:

Isabella er faldet af på den, nu kan vi højst få 150 ml i hende. Men så længe hun tager på og trives, så er jeg ikke nervøs - giver hende bare en flaske lidt oftere 

nej ville heller ikk være nervøs.. men det kan jo være hun ikke vil have så meget af gangen.. heeh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.