Jeg laver selv, ikke gel sys det dur jeg ikke til.
Jeg bruger "Matas" metoden, chipsne så de dækker hele neglen, og den potte er ude, ved opfyldning, (hvis jeg da gider) bruger jeg pauder (staves?) det er lidt svært at styre, men super hurtigt, jeg har rask væk mine negle i 1½ til 2 måneder, passer jeg godt på dem (og ikke mindst lader være med at have dem lange) holder de naturligvis lidt længere.
Det tager mig ca 20 min at ligge negle på. Så det er maaange gange billigere end alt rodet og prof, og holder altså udemærket.
Min søster putter ikke fyl på, og holder sig længere negle end jeg, og giver dem ikke olie, hendes holder ca 14 dage til 3 uger.
Jeg vil lige gøre opmærksom på at du skal huske at dine egne negle har brug for luft ind i mellem, at gå med kunstige hele tiden ødelægger dem, og gøre opmærksom på at man namt får neglesvamp ved brug af kunstige. Af samme årsag ligger jeg max negle 2 gange årligt og tager dem af før de ikke kan mere, med mindre jeg skal et eller andent så det stemmer med at de lige så godt kan holde den her 1½ måned.
Anmeld