Gelé negle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.592 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

lonemus

Kender I nogen omkring Næstved, der kan lave dem billigt?

Jeg plejer gerne at få fransk geléforstærkning på mine egne negle, som koster 450.- kr hos min kosmetolog. En ny opfyldning mener jeg koster omkring 300.- kr.

Jeh syntes det er lidt dyrt, derfor efterlyser jeg en der kan gøre det billigere - som selvfølgelig også er dygtig 60.png

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

Kender I nogen omkring Næstved, der kan lave dem billigt?

Jeg plejer gerne at få fransk geléforstærkning på mine egne negle, som koster 450.- kr hos min kosmetolog. En ny opfyldning mener jeg koster omkring 300.- kr.

Jeh syntes det er lidt dyrt, derfor efterlyser jeg en der kan gøre det billigere - som selvfølgelig også er dygtig 60.png

Lone

Nej desværre...

Håber der er andre der gør...

Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Christinahr

Er slet ikke fra den egn men vil lige slå et slag for akrylnegle i stedet for gele, de holder bedre

Anmeld

27. oktober 2008

A.

Er slet ikke fra den egn men vil lige slå et slag for akrylnegle i stedet for gele, de holder bedre

det holder meget bedre..og er flottere men deb bedste er fiber negle eller hvad er det nu det hedder

Anmeld

27. oktober 2008

lonemus

Christinahr skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på de forskellige typer, men hvorfor er de bedre??

Skal de ikke vedligeholdes lige så ofte?
Er de lige så flotte?
Kan man stadig lave alt med dem??
Er de meget dyre?

Lone - som trænger til at få lavet noget nyt på sig selv .)

Anmeld

27. oktober 2008

Christinahr

Jeg ved ikke med prisen, men mener det er det samme.

Du ved de kundstige negle man f.eks køber i matas når man skal være smart en aften. Det er nærmest det foreste af det man får limet på sin egen negl og så bliver det lakeret med gele så det ser naturligt ud - håber du forstår.

Men de skal holdes på samme måde, de er bare meget mere robuste har jeg erfaret

Jeg synes de holder meget, meget længere, men udseendsmæssigt og påfyldnindsmæssigt er det det samme som hvis det kun er gele

Anmeld

28. oktober 2008

quar20

Er du vimmer det er dyrt.
Nu har jeg selv lavet negle i en klinik samt sat hår extensions og eyslash extensions på..
¨Hvis du gider at bruge tid på det og lidt penge, som du sparer i det længere løb, så køb selv uv lampen, gele'en og pensler.. SÅ kan du altid selv lave dine negle og så dyrt er det heller ikke hvis du køber en brugt uv-lampe..
Du sparer rigtig mange penge og samtidig kan du lave dine negle selv når du syns de blir grimme..!

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Er du vimmer det er dyrt.
Nu har jeg selv lavet negle i en klinik samt sat hår extensions og eyslash extensions på..
¨Hvis du gider at bruge tid på det og lidt penge, som du sparer i det længere løb, så køb selv uv lampen, gele'en og pensler.. SÅ kan du altid selv lave dine negle og så dyrt er det heller ikke hvis du køber en brugt uv-lampe..
Du sparer rigtig mange penge og samtidig kan du lave dine negle selv når du syns de blir grimme..!

Ja, det er lidt dyrt!
Jeg har faktisk haft et helt sæt selv med UV-lampe, gelé, manicuremaskine osv., men for pokker det tager lang tid at lave. Det tog mig 2-3 timer at lave selv, hvilket jeg syntes var for lang tid, når jeg kan få gjort det på 1 time.

Nu har jeg fundet en anden kosmetolog her i byen, som tager 395.- for en forstærkning og 225.- kr for n opfyldning, så det er jo lidt billigere 60.png

Lone

Anmeld

28. oktober 2008

MUTT3

Jeg laver selv, ikke gel sys det dur jeg ikke til.
Jeg bruger "Matas" metoden, chipsne så de dækker hele neglen, og den potte er ude, ved opfyldning, (hvis jeg da gider) bruger jeg pauder (staves?) det er lidt svært at styre, men super hurtigt, jeg har rask væk mine negle i 1½ til 2 måneder, passer jeg godt på dem (og ikke mindst lader være med at have dem lange) holder de naturligvis lidt længere.

Det tager mig ca 20 min at ligge negle på. Så det er maaange gange billigere end alt rodet og prof, og holder altså udemærket.
Min søster putter ikke fyl på, og holder sig længere negle end jeg, og giver dem ikke olie, hendes holder ca 14 dage til 3 uger.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at du skal huske at dine egne negle har brug for luft ind i mellem, at gå med kunstige hele tiden ødelægger dem, og gøre opmærksom på at man namt får neglesvamp ved brug af kunstige. Af samme årsag ligger jeg max negle 2 gange årligt og tager dem af før de ikke kan mere, med mindre jeg skal et eller andent så det stemmer med at de lige så godt kan holde den her 1½ måned.

Anmeld

28. oktober 2008

quar20

lonemus skriver:

Ja, det er lidt dyrt!
Jeg har faktisk haft et helt sæt selv med UV-lampe, gelé, manicuremaskine osv., men for pokker det tager lang tid at lave. Det tog mig 2-3 timer at lave selv, hvilket jeg syntes var for lang tid, når jeg kan få gjort det på 1 time.

Nu har jeg fundet en anden kosmetolog her i byen, som tager 395.- for en forstærkning og 225.- kr for n opfyldning, så det er jo lidt billigere 60.png

Lone

Okay Jamen øvelse gør jo mester.. Jeg plejer normalt at bruge 1time..
Men der er nu også lidt luksus over at få det gjort af andre, syntes jeg ihvertfald
Men ja det er billigere, og men at forhør dig nogle steder og tjek dba.dk, og guloggratis. Tit annoncere mange derinde..! Også på eks. Qxl.dk eller lign. sider.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.