aflastning til fladt baghovede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Mikkel's mor <3

sagen er den at min sp siger at min søn kun må ligge på ryggen når han sover.. og har længe lagt ham på maven, men det er ikke rigtig blevet bedre.. og nu når han selv triller, kan jeg jo ikke gå og rette på ham hele tiden..
men kan man ikke gøre noget for at de retter sig ud igen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CamiRon

Jennifer skriver:

sagen er den at min sp siger at min søn kun må ligge på ryggen når han sover.. og har længe lagt ham på maven, men det er ikke rigtig blevet bedre.. og nu når han selv triller, kan jeg jo ikke gå og rette på ham hele tiden..

Jeg så i Ønskebørn den anden dag at man kan få en pude med hul i for at aflaste de smås baghovede. Det så umiddelbart ud til at kunne være en fin løsning!  Ved ikke om det er noget?

Anmeld

18. april 2011

CamiRon

Jennifer skriver:

Kunne ikke finde den på ønskebørns hjemmeside men fandt et andet link:

http://www.babygear.dk/ergonomisk-babypude-undga-fladt-baghoved.html?gclid=CNq_4IeKpqgCFQWDDgodcGC2Hg

Anmeld

18. april 2011

Mikkel's mor <3

CamiRon skriver:

Jeg så i Ønskebørn den anden dag at man kan få en pude med hul i for at aflaste de smås baghovede. Det så umiddelbart ud til at kunne være en fin løsning!  Ved ikke om det er noget?

smart. den må jeg ud og have fat i.. tak

Anmeld

18. april 2011

Hertzum77

Jennifer skriver:

smart. den må jeg ud og have fat i.. tak

Min søster har en liggende, hun ikke bruger mere, det kan være hun vil sælge den :-)

Anmeld

18. april 2011

Mikkel's mor <3

Hertzum77 skriver:

Min søster har en liggende, hun ikke bruger mere, det kan være hun vil sælge den :-)

du må meget gerne spørge hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.