F*** det er fedt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Darling<3

Ann&Lærke skriver:

Jamen jeg går lidt efter det pointsystem hos vægt vogterne Ikke 100%, men vi laver som regel aftensmaden efter den kogebog der er med, og så ved jeg sådan ca, hvor mange point jeg spiser ellers i løbet af dagen Det finder man nemlig hurtigt ud af

Har selv været inde og kigge lidt på det, men synes ikke det er til at finde ud af, og oveni det så har jeg den mest KRÆSNE kæreste ever, han spiser det samme og samme Ingen fisk, ingen løg, ingen sovs, ingen grøntsager.. Slet ingenting, så det er bare mega svært for mig at smide nogle kilo, når jeg så skal lave mad til mig selv, orker det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

B&J

Ann&Lærke skriver:

Tak

Det er sååå fedt - havde slet ikke troet at jeg kunne hænge ved, ved godt at der er lang vej til de 58 kg, som jeg i sidste ende gerne vil veje, men det går stille og rolig og det er jo i sidste ende bedre

Jamen det er så fedt af tabe kg og især når man hænger ved

Anmeld

18. april 2011

Ann.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har jeg  Er jo gravid  Verden er god for tiden, og jeg nyder det i fulde drag.

SÅ skønt ikke at være misundelige på alle de finde strutmaver, men ligefrem kunne glæde sig til man selv når dertil 

Hvornår og hvor er det i skal giftes? Har du fundet kjole osv? 

Det er en dejlig tid hva!

Ja, ved jo godt at du er gravid - og det er bare så F****** vildt

Er så glad på dine vejne og glæder mig til at følge dig når du viser DIN strutmave frem

Jamen, vi skal giftes den 25. juni i Mosbjerg Kirke

Kjolen kan du lige få et par billeder af, selvom jeg er kommet i tvivl  Jeg skal ned og prøve kjolen igen på onsdag og hvis jeg stadig synes det er den, så bliver den tilrettet onsdag også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2011

Ann.

Honnie's Wife:) skriver:

Har selv været inde og kigge lidt på det, men synes ikke det er til at finde ud af, og oveni det så har jeg den mest KRÆSNE kæreste ever, han spiser det samme og samme Ingen fisk, ingen løg, ingen sovs, ingen grøntsager.. Slet ingenting, så det er bare mega svært for mig at smide nogle kilo, når jeg så skal lave mad til mig selv, orker det ikke

Åh nej da, det forstår jeg godt!

Min kæreste var heller ikke meget for grønsager og alt det, men nu er han vild med det Men der er altså rigtig mange lækre retter i den bog, både til grønsagselskere og hadere

Og vil lige sige at Pepsi Max er guld værd - den giver nemlig ingen point

Anmeld

18. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann&Lærke skriver:

Ja, ved jo godt at du er gravid - og det er bare så F****** vildt

Er så glad på dine vejne og glæder mig til at følge dig når du viser DIN strutmave frem

Jamen, vi skal giftes den 25. juni i Mosbjerg Kirke

Kjolen kan du lige få et par billeder af, selvom jeg er kommet i tvivl  Jeg skal ned og prøve kjolen igen på onsdag og hvis jeg stadig synes det er den, så bliver den tilrettet onsdag også.

Vidste godt du vidste det. Har fået dit søde indlæg i min tråd 

Jeg mente bare, hvordan kan jeg ikke have det godt når jeg endelig er gravid?  Det er bare SÅ stort.

Uh en skøn årstid at blive gift. Jeg kan rigtig godt lide kjolen, men kan godt forstå hvis du kommer i tvivl. Jeg ville selv være i tvivl tror jeg. Det er jo måske nok den vigtigste kjole i ens liv. Men er helt sikker på at den vil klæde dig rigtig godt. Den er meget klassisk og enkelt, men med mange fine detaljer!! Joooo, det bliver godt! 

Anmeld

18. april 2011

Ann.

Vidste godt du vidste det. Har fået dit søde indlæg i min tråd 

Jeg mente bare, hvordan kan jeg ikke have det godt når jeg endelig er gravid?  Det er bare SÅ stort.

Uh en skøn årstid at blive gift. Jeg kan rigtig godt lide kjolen, men kan godt forstå hvis du kommer i tvivl. Jeg ville selv være i tvivl tror jeg. Det er jo måske nok den vigtigste kjole i ens liv. Men er helt sikker på at den vil klæde dig rigtig godt. Den er meget klassisk og enkelt, men med mange fine detaljer!! Joooo, det bliver godt! 

Åh det var godt Selvfølgelig har du det da godt

Hvad siger farmand - er han også helt vild?

Er bare blevet i tvivl, for har fundet ud af at der er mange som har den samme kjole

Anmeld

18. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann&Lærke skriver:

Åh det var godt Selvfølgelig har du det da godt

Hvad siger farmand - er han også helt vild?

Er bare blevet i tvivl, for har fundet ud af at der er mange som har den samme kjole

Åh det kan jeg godt forstå du er lidt ked af. Er der andre kjoler du godt kan lide ?

Anmeld

18. april 2011

mia1981

Ann&Lærke skriver:

Jeg er nu under de 70 kg

Vægten idag siger -2 kg, det giver et samlet vægttab er nu på -3.9 kg på 3½ uge

Jeg er så glad 4 kg fra at nå mit mål som er 65 kg inden brylluppet 25. juni

Godt gået

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Ann&Lærke skriver:

Åh nej da, det forstår jeg godt!

Min kæreste var heller ikke meget for grønsager og alt det, men nu er han vild med det Men der er altså rigtig mange lækre retter i den bog, både til grønsagselskere og hadere

Og vil lige sige at Pepsi Max er guld værd - den giver nemlig ingen point

Hehe, pepsi max, det er nok noget man skal vænne sig til

Det kunne være at jeg skulle præsentere ham for iden, måske er han med

Anmeld

18. april 2011

Ann.

Åh det kan jeg godt forstå du er lidt ked af. Er der andre kjoler du godt kan lide ?

Jeg er desværre meget kræsen, men vil prøve at kigge dernede på onsdag. Det kan vi være der er en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.