Anbefal en dvd til bilen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Mor til L&S

Ris og ros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Skouboe

Vi har den store model fra next base med 2 individuelle dvd afspillere, så ungerne han se både hver deres eller det samme og den er vi super glade for.

Anmeld

18. april 2011

Rockertand

Skouboe skriver:

Vi har den store model fra next base med 2 individuelle dvd afspillere, så ungerne han se både hver deres eller det samme og den er vi super glade for.

Den springer jeg med på, vi har også købt Nextbase (knaldhamrende god kvalitet) - vi har også valgt at købe 2 afspillere (normalen er, at den ene er en slave), idet vi har børn med meget stort aldersspring, og de gider ikke se det samme.

De kan dog kobles sammen, så man kan se den samme film, men vi har mest brugt dem med hver sin film/musik.

Anmeld

18. april 2011

Mor til L&S

Skouboe skriver:

Hvor har i handlet og hvad koster den?

Anmeld

18. april 2011

Mor til L&S

Rockertand skriver:

Den springer jeg med på, vi har også købt Nextbase (knaldhamrende god kvalitet) - vi har også valgt at købe 2 afspillere (normalen er, at den ene er en slave), idet vi har børn med meget stort aldersspring, og de gider ikke se det samme.

De kan dog kobles sammen, så man kan se den samme film, men vi har mest brugt dem med hver sin film/musik.

Hvor har I handlet og hvad koster den?

Anmeld

18. april 2011

Skouboe

Mor til Liva skriver:

Hvor har i handlet og hvad koster den?

Det er den gamle model af denne her, men stadig med den store skærm.

Den kan helt sikkert findes andre steder, men har ikke lige tid til at lede. Vores er ca. 1½ år gamle.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu- ray/barbar-dvd-afspiller/CLICK9LITEDD/nextbase-bar bar-dvd-afspiller

Anmeld

18. april 2011

Rockertand

Hvor har I handlet og hvad koster den?

Jeg købte hos bergs.dk i Skanderborg, og jeg gav 2600 kr, når jeg selv hentede.

Skærme, stik, fjernbetjeninger osv. ligger i øvrigt i en lækker taske, så du altid har styr på det hele.

Man kan tilkøbe eksterne batterier, som bare "slides" ind bagpå, så kan du bruge dem uden ledning. Man kan i øvrigt også bare sætte en almindelig ledning til, og så kan børnene se film på f.eks. motel eller lignende.

Jeg så en demo på Youtube, før jeg valgte at købe dem - og det så nemt og enkelt ud - og jeg har heller ikke fortrudt.

Anmeld

18. april 2011

Mor til L&S

1000 tak - den vil vi prøve at se nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.