Ferie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2011

MoarViborg

Nøj hvor synes jeg bare det første halve år med lillesøster Ane er gået hurtigt!! Det har været drønhårdt engang imellem selvom begge piger er forholdsvist nemme :-)

Men NU trænger jeg også bare til at komme lidt væk og holde FERIE! Vi skal til Berlin her i påskedagene, og det bliver selvfølgelig rigtig hyggeligt, MEN endnu bedre så har jeg også bestilt ferie til  Mallorca med afrejse 10. maj!! Åhh det bliver godt!! Her skal farmand Kasper dog ikke med, men det bliver ren tøsetur med min dejlige søster, mor og min mors veninde - og så selvfølgelig Maya og Ane! Ihh jeg glæder mig!

Sommeren er endnu ikke blevet planlagt, men kan nu godt være vi bare låner mine forældres sommerhus!

Har I ferieplaner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, tiden går bare så hurtigt når man har to små størrelser hjemme i huset. Man kan nogen gange slet ikke følge med.

Men jeg kan trøste dig med, at det bliver nemmere med tiden og de kommer bare til, at få så meget glæde af hinanden.

Det lyder bare rigtig dejligt med Berlin. Jeg har aldrig været der, men vi har snakket om, at tage på weekendtur - bare min mand og mig. Vi skal dog lige finde tiden til det.

Hvor er det bare skægt, at I skal til Mallorca. Det skal vi også. Vi rejser den 7. maj sammen med min svigerinde, svoger, deres børn på 7 mdr. og 8 år samt svigermor. Hvor skal I bo henne? Vi skal bo i Alcudia. Det bliver så dejligt, at komme væk og få noget sol og varme

Til sommer har vi lejet et sommerhus i 1 uge. Vi har desværre ikke et vi kan låne af noget familie. Min mand fylder 40 år til august, så vi skal også holde stor fest.

Kh. Katja

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

Godt du hygger dig med dem:-)

Vi smutter også til Kreta om lidt,  og går bare og venter på at manden siger han gerne vil et par dage til Prag i selve ferien.

Og så skal vi vist afsted igen til eftråret med svigerne:-) Det glæder jeg mig også allerede til:-)

Ellers ikke så meget decideret planlagt, det kommer nok, msåke en uge i sommerhus på Djursland.

Anmeld

19. april 2011

MoarViborg

Ja, tiden går bare så hurtigt når man har to små størrelser hjemme i huset. Man kan nogen gange slet ikke følge med.

Men jeg kan trøste dig med, at det bliver nemmere med tiden og de kommer bare til, at få så meget glæde af hinanden.

Det lyder bare rigtig dejligt med Berlin. Jeg har aldrig været der, men vi har snakket om, at tage på weekendtur - bare min mand og mig. Vi skal dog lige finde tiden til det.

Hvor er det bare skægt, at I skal til Mallorca. Det skal vi også. Vi rejser den 7. maj sammen med min svigerinde, svoger, deres børn på 7 mdr. og 8 år samt svigermor. Hvor skal I bo henne? Vi skal bo i Alcudia. Det bliver så dejligt, at komme væk og få noget sol og varme

Til sommer har vi lejet et sommerhus i 1 uge. Vi har desværre ikke et vi kan låne af noget familie. Min mand fylder 40 år til august, så vi skal også holde stor fest.

Kh. Katja

Ja, jeg kan allerede nu fornemme at de bare får SÅ meget glæde af hinanden!! Maya er altid meget opmærksom på Ane. Ane overnattede hos mine forældre for første gang i sidste weekend, og så skulle vi bare hygge maks omkring Maya, men hun spurgte bare hele tiden efter Ane. Og der er ingen der kan få Ane til at grine så meget som Maya! Dejligt de er glade for hinanden!!

Ej hvor sjovt at I også skal til Mallorca i næsten samme tidsrum!! Vi skal på i Cala Bona, så det er lige lidt længere nede af østkysten. Jeg var på Mallorca med Kasper inden vi fik pigerne - SKØN ø!

Men Danmark er nu også skøn om sommeren, så lyder også dejligt med jeres lejede sommerhus! Altså som alting bare virker mere dejligt og positivt når solen titter frem! Og sikke en fantastisk påske det bliver! Vi skal i skoven med madpakker og klapvogn i dag!

Anmeld

19. april 2011

MoarViborg

MariaE skriver:

Godt du hygger dig med dem:-)

Vi smutter også til Kreta om lidt,  og går bare og venter på at manden siger han gerne vil et par dage til Prag i selve ferien.

Og så skal vi vist afsted igen til eftråret med svigerne:-) Det glæder jeg mig også allerede til:-)

Ellers ikke så meget decideret planlagt, det kommer nok, msåke en uge i sommerhus på Djursland.

Hold da op, så kommer I da også rigtig udenlands!! Uhh og Kreta er bestemt heller ikke dårligt!!

Er det familie der har sommerhus på Djursland, eller lejer I også?

Går det godt med dine unger? De må da også rigtig begynde at kunne lege sammen nu? Især når man er på ferie, kunne jeg forestille mig at det er rart at have en lille legekammerat med sig når mor og far bliver for kedelige!

Anmeld

26. april 2011

Lady Marion <3

Vi smutter til Alanya i Tyrkiet i uge 28   Glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.