10+2 :) nogen forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Anette&Sophia

Mumto3 skriver:

jeg kan godt se lidt forskel, men man vokser heller ikke så meget i starten, men pludselige tager det fart!

(og så helt ude på et sidespor. Er det en toiletbørste der er på billedet? -og hvad bruger I den til? altså jeg går udfra at den ikke er til toilettet )

øhm. er en toiletbørste ikke til toilettet da?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

twiggi

Mumto3 skriver:

jeg kan godt se lidt forskel, men man vokser heller ikke så meget i starten, men pludselige tager det fart!

(og så helt ude på et sidespor. Er det en toiletbørste der er på billedet? -og hvad bruger I den til? altså jeg går udfra at den ikke er til toilettet )

dagens grin..
jeg tænkte det samme..

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Mumto3 skriver:

Ha ha  

Anmeld

19. april 2011

Anette&Sophia

Mumto3 skriver:

men jo, toilettet er lige bag døren, desuden har jeg lige købt en ny, så den blev lige placeret der. håber det er iorden med dig at den står der.

Anmeld

20. april 2011

Mumto3

anetteb skriver:

men jo, toilettet er lige bag døren, desuden har jeg lige købt en ny, så den blev lige placeret der. håber det er iorden med dig at den står der.

Ja da!!! Jeg var bare nysgerrig. Jeg har før stød på folk som var meget kreative i deres brug af toiletbørster (altså nye rene toiletbørster!!! som blev brugt til alt muligt andet, og så var jeg bare nysgerrig om der du have en 'ny' funktion af dem, som jeg ikke havde hørt om før)

Anmeld

20. april 2011

Mumto3

anetteb skriver:

øhm. er en toiletbørste ikke til toilettet da?

Tjo, det er de lavet til, men det forhindre jo ikke folk i at bruge dem til alt muligt andet.

Vi har aldrig brugt toiltetbørster alternativt, men de der 'svuppere' man kan bruge i kloaken, købte vi engang to nye af til vores drenge. De kan sidde fast over alt, og de brugte dem både som gearstang når de legede bil, og som joy-stick når de legede piloter.

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Mumto3 skriver:

Tjo, det er de lavet til, men det forhindre jo ikke folk i at bruge dem til alt muligt andet.

Vi har aldrig brugt toiltetbørster alternativt, men de der 'svuppere' man kan bruge i kloaken, købte vi engang to nye af til vores drenge. De kan sidde fast over alt, og de brugte dem både som gearstang når de legede bil, og som joy-stick når de legede piloter.

ej hvor sjovt. den vil jeg huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.