Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu synes jeg det var på tide at vise min lille s(kønne) dreng frem.han vægt siger 8,2kg og 71cm lang. ( for 1mdr siden)han er så småt begyndt at rykke sig frem. dog kravler han ikke endnu. også er han starte i dagpleje den 16 marts, og det går bare så godt.han er super glad og hygger sig bare dernede. ligeså snart vi holder i hendes indkørsel griner han højt og klapper med sine små hænder. sidste uge var han bare lidt hårdt ramt at både mave virus, mellemørebetændelse og øjenbetændelse :/ øvøv men nu er frisk som en havørn og klar til leg..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
han bliver godt nok stor..
luppe-laban skriver: han bliver godt nok stor..
Jaa det synes jeg også . men må gerne være lille igen. eij han må gerne blive stor og stærk..
lulleh skriver: Jaa det synes jeg også . men må gerne være lille igen. eij han må gerne blive stor og stærk..
det går alt for stærkt.. lucas er os blevet stor.. 76 cm og 8,3 kg.. så han er heller ikk helt lille mere.
luppe-laban skriver: det går alt for stærkt.. lucas er os blevet stor.. 76 cm og 8,3 kg.. så han er heller ikk helt lille mere.
nej han har jo også altid være lidt større end johannes.. er det stadig det der babyhalløj ?
lulleh skriver: nej han har jo også altid være lidt større end johannes.. er det stadig det der babyhalløj ?
ja det er der- nu hvor vi ikke er i mødregruppe mere.
luppe-laban skriver: ja det er der- nu hvor vi ikke er i mødregruppe mere.
fedt hvornår er der ?
lulleh skriver: fedt hvornår er der ?
den 29 april
det kan godt være vi kommer der
lulleh skriver: det kan godt være vi kommer der
det kunne være godt og se jer igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128