bryllup nordjylland ( mad og sted ???? )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2011

vanilla

Min dejlige kærste og jeg skal giftes.. jubii... nu mangler vi nogle ider til hvor man kan holde det og evt noget mad hvis det bliver i noget forsamlingshus.. har i nogle gode ider ?? evt nogle billige forslag og nogle knapt så billige ???  go forårs dag til alle i skønne kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

hekran

Har du et mere specifikt område, du eftersøger? Nordjylland er jo stort Vi holdt selv fest på Restaurant Hedelund i Brønderslev der er omgivet af en park og var overrasket over hvor lidt ekstra vi skulle give frem for at holde festen i et forsamlingshus. 

Hvis I vælger forsamlingshus kan I evt. bestille mad fra Fåruo Skovhus eller Syvsten Kro (har vist en hjemmeside der hedder 7sten.dk eller lign).

Men kender jo kun mit lokalområde, som nok ikke hjælper meget, hvis I skal holde fest syd for Ålborg 

Anmeld

18. april 2011

vanilla

Mange tak for svar... det er syd for aalborg vi drømmer om og holde vores fest så kan godt se hvad du mener.. men ja man kan godt blive positivt overrasket ifh til pris

Anmeld

18. april 2011

Jyden

Har en gang været til bryllup på Gammel Vrå Slot, det var en fantastisk oplevelse  

Anmeld

18. april 2011

Kaufie

Vores bryllup blev holdt i Skydepavilionen ved Aalborgtårnet. Lækker, lækker mad - ikke specielt billigt, men overkommeligt. Mulighed for at komme op i tårnet - evt bryllupskagen deroppe - og smukke billeder i parken.

Vi blev så gift i marts 2007, hvor der var sne, så tårnet var lukket og vi har sne-brudebilleder

Ellers Rold Storkro - Røverstuen - eller i den meget billige ende: Hjedsbæk Kro v/Suldrup, som blot er lokaler du kan leje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.