Lucas hader vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

NinaNymannMadsen

luppe-laban skriver:

hehe..håber os lucas vel det engang.. ved ikk kan de være bange for vand?

kan være det bare er (pupetet)alderen han er kommet i..

jeg ved ikk om de kan være bange for vand. har han haft en dårlig oplevelse med vand eller sådan noget. så kan det godt ske han er lidt bange.

men altså det jo bare at blive ved med at prøve at proppe ham i bad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

saxa

Er badekarret fyldt op når han kommer i, eller fylder i op mens han sidder? Har han prøvet at komme med på armen ind i bruseren??

Men i har jo nok taget alle midler i brug.. Det er jo bare med at prøve sig frem stille og roligt uden stress og jag.. for han kommer til at kunne lide det, det er jo bedst når det er en positiv oplevelse for alle parter..

Har selv to unger der eeelsker at komme i bad

Anmeld

18. april 2011

lucas<3

saxi skriver:

Er badekarret fyldt op når han kommer i, eller fylder i op mens han sidder? Har han prøvet at komme med på armen ind i bruseren??

Men i har jo nok taget alle midler i brug.. Det er jo bare med at prøve sig frem stille og roligt uden stress og jag.. for han kommer til at kunne lide det, det er jo bedst når det er en positiv oplevelse for alle parter..

Har selv to unger der eeelsker at komme i bad

han vel gerne i brusebad med mig men ikk i badekaret..  men må bare tage det stille og roglig så han kan li det.

Anmeld

18. april 2011

Sitrani

Tror også bare I skal gøre som I plejer.... Det lyder til at han måske bare er lidt usikker i badekaret... Måske du bare skal gøre det så sjov og hyggelig en tid, som du kan.... hvilket du sikkert også allerede gør...... men ellers ved jeg det ikke.... Det kommer nok...

Anmeld

18. april 2011

saxa

luppe-laban skriver:

han vel gerne i brusebad med mig men ikk i badekaret..  men må bare tage det stille og roglig så han kan li det.

Hehe.. Har du prøvet at fylde vand i badekarret mens han sidder der? Hvis han kan lide at være i bruser er det måske ikke så skræmmende at se hvor vandet kommer fra, istedet for at blive sat ned i en "balje" vand.. Det kan måske godt virke lidt skræmmende..

Anmeld

18. april 2011

lucas<3

saxi skriver:

Hehe.. Har du prøvet at fylde vand i badekarret mens han sidder der? Hvis han kan lide at være i bruser er det måske ikke så skræmmende at se hvor vandet kommer fra, istedet for at blive sat ned i en "balje" vand.. Det kan måske godt virke lidt skræmmende..

det tror jeg, jeg prøver se om han vel det.

Anmeld

18. april 2011

Nettemor

luppe-laban skriver:

det tror jeg, jeg prøver se om han vel det.

hva så med at tage i svømmehallen? så er det jo 100 % sammen med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.