what to do..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. april 2011

karina pigen

hej hej

jeg er løbet indi et lille problem..

nu er sommeren jo ved at komme og det betyder det bliver varmere og alligevel ik helt for de små.

jeg har lagt mærke til at Felix er er ret varm når han vågner ja for varm til tider men klde hænder.

jeg lægger ham med hans natdragt med fødder, og så dynen, han har fået den dumme vane at sparke dynen af, hvilke også er grunden til jeg ik giver ham mindre tøj på ( fik af vide i starten at de skal sove med lange ærmer og ben..) et tæppe synes jeg slet ik varmer ham nok.. han små hoster i forvejen så det skaljo ik være for koldt heller..

åhhhhhhhhhhhh.

jeg tænkte jeg på disse soveposer uden ærme,  mankan få til børn der sparker dynen af i søvne. og så ligge ham i en læng ærmet body.. var lige ionde på ikeas hjemmeside..119 kr det jo billigt nok men de anbefalder  den fra 6 mdr...

hjælp hjælp..

gernalt synes jeg det er ved at være lidt svært at finde ud af hvor meget og hvor lidt de skal ha på nu her os når vi er ude og trille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Kit

Kigger lige med fra sidelinjen, da jeg synes vi har samme situation.

Kit

Anmeld

18. april 2011

AnneBJ

Puh det ved jeg ikke helt - herhjemme er det også bare en natdragt-lignende-ting med lange ærmer og ben (kortærmet body under) og så en dyne. Han er tilpas lile til, atdynen ikke bliver sparket af, men han ligger jo så også under dækkenet i liften..

Anmeld

18. april 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Puh det ved jeg ikke helt - herhjemme er det også bare en natdragt-lignende-ting med lange ærmer og ben (kortærmet body under) og så en dyne. Han er tilpas lile til, atdynen ikke bliver sparket af, men han ligger jo så også under dækkenet i liften..

okay jeg har slet ik noget under natdragten...

bruger tøj bruger vi kun langærmet body og bukser..

Anmeld

18. april 2011

Lilje82

karina pigen skriver:

hej hej

jeg er løbet indi et lille problem..

nu er sommeren jo ved at komme og det betyder det bliver varmere og alligevel ik helt for de små.

jeg har lagt mærke til at Felix er er ret varm når han vågner ja for varm til tider men klde hænder.

jeg lægger ham med hans natdragt med fødder, og så dynen, han har fået den dumme vane at sparke dynen af, hvilke også er grunden til jeg ik giver ham mindre tøj på ( fik af vide i starten at de skal sove med lange ærmer og ben..) et tæppe synes jeg slet ik varmer ham nok.. han små hoster i forvejen så det skaljo ik være for koldt heller..

åhhhhhhhhhhhh.

jeg tænkte jeg på disse soveposer uden ærme,  mankan få til børn der sparker dynen af i søvne. og så ligge ham i en læng ærmet body.. var lige ionde på ikeas hjemmeside..119 kr det jo billigt nok men de anbefalder  den fra 6 mdr...

hjælp hjælp..

gernalt synes jeg det er ved at være lidt svært at finde ud af hvor meget og hvor lidt de skal ha på nu her os når vi er ude og trille..

Hvor sover han om natten??

Anmeld

18. april 2011

PeruBaby

Hej Karina

Jeg har haft købt denne sovepose ( http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10162817) til Sofia, da den har mere bomuld end de andre produkter fra IKEA, der næsten alle har 100% polyesterfyld og/eller syntestisk stof. Polyester er selvfølgelig varmt, men jo ikke så åndbart, så derfor mit valg.

Jeg er rigtig glad for den og bruger den til Sofia med en langærmet body under. IKEA skriver at det sikke være nok påklædning, men jeg giver tit Sofia sin dyne over benene, selvom det ifølge IKEA ikke er nødvendigt... men ellers hoster og nyser hun altså næste morgen. Vil tro vi ha ca 20-22 grader i soveværelset, men er faktisk ikke helt klar over det. Alternativt kunne du måske give hende en natdragt på ned i soveposen

KH Chris

Anmeld

19. april 2011

karina pigen

Lilje82 skriver:

Hvor sover han om natten??

normalt i hans vugge ved siden af os. lige pt da vi passer hus. i hans barnevogn inden ved siden af os

Anmeld

19. april 2011

karina pigen

PeruBaby skriver:

Hej Karina

Jeg har haft købt denne sovepose ( http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10162817) til Sofia, da den har mere bomuld end de andre produkter fra IKEA, der næsten alle har 100% polyesterfyld og/eller syntestisk stof. Polyester er selvfølgelig varmt, men jo ikke så åndbart, så derfor mit valg.

Jeg er rigtig glad for den og bruger den til Sofia med en langærmet body under. IKEA skriver at det sikke være nok påklædning, men jeg giver tit Sofia sin dyne over benene, selvom det ifølge IKEA ikke er nødvendigt... men ellers hoster og nyser hun altså næste morgen. Vil tro vi ha ca 20-22 grader i soveværelset, men er faktisk ikke helt klar over det. Alternativt kunne du måske give hende en natdragt på ned i soveposen

KH Chris

synes bare der stod fra 6 mdr..

Anmeld

19. april 2011

Lilje82

karina pigen skriver:

normalt i hans vugge ved siden af os. lige pt da vi passer hus. i hans barnevogn inden ved siden af os

Her sover Noah nemlig bare i en natdragt uden lange ærmer og ben eller i en kort body, og han sparker nemlig også dynen af, men nu er jeg begyndt at ligge den på langs istedet og stoppe den ned i siden ved madrassen, så kan han nemlig ikke sparke den af, bare et lille fif til et forsøg hos jer, hvis ikke du finder en anden løsning

Anmeld

20. april 2011

Angelspot

Oliver sover i en natdragt med en kortærmet body under, når han sover indenfor. Det gør han da han også får sparket dynen ned til midt på maven i løbet af natten. Han har også kolde hænder da de altid ligger over dynen, også selvom jeg putter dynen godt ned i siden hver nat. Men han er jo en pæn dreng og de sover jo med hænderne over dynen

Udenfor sover han med en body og en bluse på og så bukser under dynen. I disse dage hvor det er rigtig varmt, har han ikke en hue på. Min alarm siger at der er 20-22 grader i barnevognen, så med mindre det blæser, så får han ikke hue på. Han sover jo heller ikke med hue i soveværelset hvor der faktisk er lidt koldere. Indtil nu har der ikke været tegn på at han har det for varmt eller for koldt, så det må jo passe til ham. Han er ogsågenerelt en varm baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.