Puha.. Om en mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Sabsy

Bliver min helt vidunderlige dreng 1ÅR!!!.. Han går, han spiser selv og han snakker - for bare 11mdr siden var han en lille mand der skulle have hjælp til alt og er han så selvstændig at det halve kunne være nok..Savner helt en lille baby, men lad os se om Benjamin får en bror eller søster til næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Holbæktrunten

Ja, det er vildt så hurtigt det går 

Anmeld

18. april 2011

kamtok

Bubbes skriver:

Bliver min helt vidunderlige dreng 1ÅR!!!.. Han går, han spiser selv og han snakker - for bare 11mdr siden var han en lille mand der skulle have hjælp til alt

og det viser jo at du udover at have en dejlig dreng også er en rigtig god mor, som har gjort det helt rigtige for din søn  

Ellers ville han slet ikke kunne de ting han kan i dag. Klap dig selv på skulderen og kys din skønne dreng

Anmeld

18. april 2011

Sabsy

kamtok skriver:

og det viser jo at du udover at have en dejlig dreng også er en rigtig god mor, som har gjort det helt rigtige for din søn  

Ellers ville han slet ikke kunne de ting han kan i dag. Klap dig selv på skulderen og kys din skønne dreng

Iiiiih tak søde - dine svar varmer altid så meget Jeg tænker lidt vores aftale ville passe mig bedst i starten af maj da jeg har så meget for tiden.. Håber vi kan ses der, glæder mig ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.