Nye veninder fra Gladsaxe eller omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Snefnug1984

Jeg står i den situation, at jeg flytter til Gladsaxe/Søborg til juli. Jeg kender absolut INGEN derovre, så synes det kunne være hyggeligt, at lære nogen at kende inden vi flytter, som er friske på en tur på cafe, mødes og lave mad eller blot en hyggelig stund med te og en lille snak

Jeg er 27, arbejder som pædagog og venter vores første barn midt i september Er kreativ og elsker at lave scrapbog og ikke mindst fine kager

Skriv gerne, så finder vi ud af om vi "klikker"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

mortilnoahogmelina

Hej
Jeg kommer fra herlev blot 10 min kørsel fra gladsaxe . Jeg er flyttet her til i februar og kender heller ikke en eneste .
Jeg fødte i december en lille dreng .
Men har du lyst vil jeg gerne mødes .
Jeg er dog kun 21 og arbejder i en toys r us .

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Pernille08 skriver:

Hej
Jeg kommer fra herlev blot 10 min kørsel fra gladsaxe . Jeg er flyttet her til i februar og kender heller ikke en eneste .
Jeg fødte i december en lille dreng .
Men har du lyst vil jeg gerne mødes .
Jeg er dog kun 21 og arbejder i en toys r us .

Hej

Jamen hvis du er firsk er jeg også Jeg hænger mig ikke så meget i alder

Anmeld

18. april 2011

mortilnoahogmelina

Snefnug1984 skriver:

Hej

Jamen hvis du er firsk er jeg også Jeg hænger mig ikke så meget i alder

Jamen det er jeg bestemt .. Jeg savner efterhånden noget selskab , andet end min kæreste

Anmeld

26. april 2011

Sabina

Pernille08 skriver:

Jamen det er jeg bestemt .. Jeg savner efterhånden noget selskab , andet end min kæreste

Det kender jeg alt for godt

Anmeld

26. april 2011

Sabina

Snefnug1984 skriver:

Jeg står i den situation, at jeg flytter til Gladsaxe/Søborg til juli. Jeg kender absolut INGEN derovre, så synes det kunne være hyggeligt, at lære nogen at kende inden vi flytter, som er friske på en tur på cafe, mødes og lave mad eller blot en hyggelig stund med te og en lille snak

Jeg er 27, arbejder som pædagog og venter vores første barn midt i september Er kreativ og elsker at lave scrapbog og ikke mindst fine kager

Skriv gerne, så finder vi ud af om vi "klikker"

Sabina . 20 år, bor 10 min på cykel fra gladsaxe/søborg , venter en lille dreng til Juli Flyttede til Lyngby for 6 mdr siden, så kender heller ikke så mange i omegnen

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Sabina skriver:

Det kender jeg alt for godt

Og det er dødsens kedeligt ...

Anmeld

26. april 2011

Sabina

Pernille08 skriver:

Og det er dødsens kedeligt ...

heeeeeeelt enig . Især nu hvor det er blevet så lækkert vejr ..

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Sabina skriver:

heeeeeeelt enig . Især nu hvor det er blevet så lækkert vejr ..

JAaaa , og til lige med har vi ingen altan eller have , så værsgo at nyde vejret ude på den åbne gade .

Anmeld

26. april 2011

Sabina

Pernille08 skriver:

JAaaa , og til lige med har vi ingen altan eller have , så værsgo at nyde vejret ude på den åbne gade .

Neej hvor surt altså . :/

Så er det da bare en tur i en park og ligge og nyde den lidt. Vi har en meget lille altan. Men den er godt nok lille ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.