Bobles købes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
644 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Sommerfuglelarven

Min datter ønsker sig inderligt bObles tumledyr i fødselsdagsgave, men da hun bliver 5 år, og jeg tror at glæden er begrænset til et år eller to, så vil jeg ikke give fuld pris! Så har du nogen du vil sælge, så køber vi gerne - farver er underordnet, de skal bare være i god stand

Det er hovedsaligt kyllingen, elefanten og krokodillen vi er interesseret i, men andre kan også have interesse ved god pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

An&Jo

Sommerfuglelarven skriver:

Min datter ønsker sig inderligt bObles tumledyr i fødselsdagsgave, men da hun bliver 5 år, og jeg tror at glæden er begrænset til et år eller to, så vil jeg ikke give fuld pris! Så har du nogen du vil sælge, så køber vi gerne - farver er underordnet, de skal bare være i god stand

Det er hovedsaligt kyllingen, elefanten og krokodillen vi er interesseret i, men andre kan også have interesse ved god pris

kyllingen koster kun knap 400kr fra ny.. og så skal det nok lige siges at jeg leger mere med dem end sønnike så der er ingen alder på dem.. tror din datter vil elske dem nogle år endnu..

Anmeld

18. april 2011

Sommerfuglelarven

mortilj skriver:

kyllingen koster kun knap 400kr fra ny.. og så skal det nok lige siges at jeg leger mere med dem end sønnike så der er ingen alder på dem.. tror din datter vil elske dem nogle år endnu..

Den koster 250 kr fra ny - men det kunne jo være at der var nogen der eventuelt ville sælge dem sammen

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Spørger nok dumt, men har ærlig talt ikke lige fanget hvad de kan bruges til andet end at sidde på!?

Anmeld

18. april 2011

Sommerfuglelarven

StephanieJ skriver:

Spørger nok dumt, men har ærlig talt ikke lige fanget hvad de kan bruges til andet end at sidde på!?

Tumle, vippe, balancere, lege "jorden er giftig", som afsats til seng eller natbord - der er nærmest ingen begrænsninger

Min datter elsker at balancere på kyllingen (hun står på det flade stykke), og elefanten bruger hun til at vippe på og balancere også. Og de vil nok også blive brugt som skamler herhjemme.

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Sommerfuglelarven skriver:

Tumle, vippe, balancere, lege "jorden er giftig", som afsats til seng eller natbord - der er nærmest ingen begrænsninger

Min datter elsker at balancere på kyllingen (hun står på det flade stykke), og elefanten bruger hun til at vippe på og balancere også. Og de vil nok også blive brugt som skamler herhjemme.

Aaah okay, har nok bare svært ved at se det for mig

Anmeld

27. april 2011

Sommerfuglelarven

Opsedasse

Anmeld

27. april 2011

Novbaby

Du får lige en opper  - men bliver altså lige nød til at vide hvad pokker det er?  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.