Skoldkopper - vi afventer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Mary

Vores mellempige, Annika, fik for lige knap 2 uger siden skoldkopper, og vi har to andre piger som aldrig har haft skoldkopper. Vi håbede sådan at de ville være syge på samme tid  Men det blev de altså ikke. Nu har jeg brug for at høre om vi ikke snart er i sikker zone?! - altså I skal fortælle mig, at de IKKE er blevet smittet  Vi skal nemlig til Lalandia om en uge! Kan bare næsten ikke forstå, hvis de skulle have undgået smitte. På torsdag tager vi på påskeferie hos mine forældre i den anden ende af landet, og der kunne vi nok godt klare at have et par skoldkopper med, men s** ikke til Lalandia - de ville bare være for ærgeligt. 

Hvor længe efter har I oplevet at søskende har fået skoldkopper? Jeg ved inkubationstiden er 2 uger, men Annika burde jo også have smittet dem inden de brød ud hos hende selv? 

Jeg er optimististisk og håber at de går fri i denne omgang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina havde skoldkopper for 1 mdr.s tid siden. Der var ikke særlig mange af de andre børn i vs der blev smittet, at dem som ikke havde haft det. Mærkeligt nok.

Anmeld

18. april 2011

pussepige

Min datter har skoldkopper nu.. De kom i onsdags så håber lidt de andre 3 blir smittet så er det da overstået..

Anmeld

18. april 2011

Mary

Ak ak ak!!! Det begynder at se ud til vi får nogle fine røde prikker nu på TO børn! Lad det dog være hurtigt overstået  .....håber det bare er insektbid 

Anmeld

19. april 2011

Mary

Jeg har lige en monolog kørende her! Et, og måske to, børn er idag vågnet med skoldkopper.....  Håber de friske når vi tager til Lalandia!

Anmeld

19. april 2011

serinasmor

Mary skriver:

Jeg har lige en monolog kørende her! Et, og måske to, børn er idag vågnet med skoldkopper.....  Håber de friske når vi tager til Lalandia!

god bedring

Anmeld

19. april 2011

Ciss

Det er jo ikke alle som får det lige kraftigt/lige længe, så jeg krydser fingre for, at I slipper mildt fra det...

Anmeld

19. april 2011

kamtok

Mary skriver:

Vores mellempige, Annika, fik for lige knap 2 uger siden skoldkopper, og vi har to andre piger som aldrig har haft skoldkopper. Vi håbede sådan at de ville være syge på samme tid  Men det blev de altså ikke. Nu har jeg brug for at høre om vi ikke snart er i sikker zone?! - altså I skal fortælle mig, at de IKKE er blevet smittet  Vi skal nemlig til Lalandia om en uge! Kan bare næsten ikke forstå, hvis de skulle have undgået smitte. På torsdag tager vi på påskeferie hos mine forældre i den anden ende af landet, og der kunne vi nok godt klare at have et par skoldkopper med, men s** ikke til Lalandia - de ville bare være for ærgeligt. 

Hvor længe efter har I oplevet at søskende har fået skoldkopper? Jeg ved inkubationstiden er 2 uger, men Annika burde jo også have smittet dem inden de brød ud hos hende selv? 

Jeg er optimististisk og håber at de går fri i denne omgang! 

Min venindes store dreng havde skoldkopper og sådan ca. præcis 2 uger efter de brød ud, fik hendes lille dreng også en omgang - dog lige omkring 100 gange værre end den store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.