pinligt spørgsmål, p piller og hormonspiral.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2011

Anonym trådstarter

.. jamen, efter jeg har ammet min datter, har jeg bare fået de kedeligste bryster, jeg er gået ca. 2 strl. ned 

jeg kan godt lide små bryster, men de passer bare overhovedet ikke til min krop. Før i tiden har det altid været sådan at når jeg er startet på p piller så er de blevet rigtig store og når jeg så er stoppet igen, så er de blevet små igen. 

Så kom jeg til at tænke på.. KAN man egentlig tage P piller imens man har hormon spiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Anonym trådstarter

17. april 2011

Anonym trådstarter

26. april 2011

Muffin_girl

Ja kan man .. Men skal være minipiller. ikke almindelig. jeg er på spiral og p-piller

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

sheila1989 skriver:

Ja kan man .. Men skal være minipiller. ikke almindelig. jeg er på spiral og p-piller

har slet ikke styr på hvordan minipiller fungerer?? 

må man spørge hvorfor du bruger begge dele?

og hvorfor må det ikke være p piller?

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

.. jamen, efter jeg har ammet min datter, har jeg bare fået de kedeligste bryster, jeg er gået ca. 2 strl. ned 

jeg kan godt lide små bryster, men de passer bare overhovedet ikke til min krop. Før i tiden har det altid været sådan at når jeg er startet på p piller så er de blevet rigtig store og når jeg så er stoppet igen, så er de blevet små igen. 

Så kom jeg til at tænke på.. KAN man egentlig tage P piller imens man har hormon spiral?

Nej er du da tosset...det må man ikke.
Det er enten det ene eller det andet.
Ellers risikerer du at få en overdosis af hormon og det kan være meget farligt, fordi der altid er en vis risiko for blodpropper og hjerneblødning, samt en risiko for at udvikle kræft, ved indtagelse af hormoner.
Og den risiko vil du forøge mange gange, ved at bruge begge dele.
Så det er enten det ene eller det andet
Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej er du da tosset...det må man ikke.
Det er enten det ene eller det andet.
Ellers risikerer du at få en overdosis af hormon og det kan være meget farligt, fordi der altid er en vis risiko for blodpropper og hjerneblødning, samt en risiko for at udvikle kræft, ved indtagelse af hormoner.
Og den risiko vil du forøge mange gange, ved at bruge begge dele.
Så det er enten det ene eller det andet
Kærligst
Sussie

øøv

Anmeld

28. april 2011

Muffin_girl

Jeg har lige været på skejby sygehus fordi jeg lider af en sygdom der forværrer min mens ekstrem meget.. Så jeg havde en spiral til at starte med.. men det hjalp ikke nok. så fik mini piller.. 

Har spurt 3 forskellige speciallæger til råds, og de siger alle at der INTET farligt sker ved at bruge begge dele.. Absolut intet. Og har lige været til kontrol ved min læge med blodprøve, og der sker intet. Det er videnskabeligt bevis !

Anmeld

28. april 2011

Muffin_girl

Men det skal være mini piller, da der er for mange hormoner i p-piller. så ender du bare med alt for mange og skal på sådan noget nedtrapning.. Hvad er grunden til du vil have begge dele hvis jeg må spørge?

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

sheila1989 skriver:

Men det skal være mini piller, da der er for mange hormoner i p-piller. så ender du bare med alt for mange og skal på sådan noget nedtrapning.. Hvad er grunden til du vil have begge dele hvis jeg må spørge?

jeg citerer:  Før i tiden har det altid været sådan at når jeg er startet på p piller så er de blevet rigtig store og når jeg så er stoppet igen, så er de blevet små igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.