Skal man ringe er i uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.614 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. april 2011

kiwifrugten

Kan ikke rigtig finde ud af om man skal ringe til fødegangen når man har store mens smerter???

Havde det også igår. Det er lige så snart jeg bevæger mig det mindste at det er værst men sys bare heller ikke de går væk når jeg så ligger mig ned. Kan det være fordi jeg er igang med at åbne mig???

Føler mig utryg ved at ringe til fødegangen er nok bange for de griner af mig for det gjorde de på Kolding sygehus.

Problemet er bare at jeg er i Kbh og hvis jeg er ved at begynde at åbne mig så vil jeg gerne vide det så jeg kan tage det næste tog til Kolding da det er der jeg skal føde.

Hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

CiSo

Jeg syntes da du skulle prøve at ringe.. Du skal ikke være bange for de griner af dig, det er jo helt seriøst du henvender dig, så er det da meget uprofessionelt at de griner af dig i hvert fald..

Så jeg syntes du skal ringe, hellere ringe engang for meget en engang for lidt. 

Anmeld

17. april 2011

Darling<3

kiwifrugten skriver:

Kan ikke rigtig finde ud af om man skal ringe til fødegangen når man har store mens smerter???

Havde det også igår. Det er lige så snart jeg bevæger mig det mindste at det er værst men sys bare heller ikke de går væk når jeg så ligger mig ned. Kan det være fordi jeg er igang med at åbne mig???

Føler mig utryg ved at ringe til fødegangen er nok bange for de griner af mig for det gjorde de på Kolding sygehus.

Problemet er bare at jeg er i Kbh og hvis jeg er ved at begynde at åbne mig så vil jeg gerne vide det så jeg kan tage det næste tog til Kolding da det er der jeg skal føde.

Hvad mener i?

Har ingen anelse om hvorfor du har de smerter, har ikke selv født

Men jeg syns da at du skal ringe, man kan jo aldrig være for sikker

Og hvis de griner af dig, så giv dem en kæmpe skideballe, de skal sku tage deres arbejde seriøst!!

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Oki tak for det det vil jeg lige prøve :-)

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

De var rigtig søde at snakke med på Herlev de sagde at jeg er kommet i starten af fødslen, og hvis jeg gerne vil nå til Jylland og føde så skulle jeg finde et tog meget snart

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Puha er skide nervøs, tager chancen og ligger mig ned og tager et tog i morgen tidlig. Så håber jeg at jeg kan nå til Kolding i morgen inden de helt slemme veer kommer

Anmeld

17. april 2011

LRJ

kiwifrugten skriver:

Puha er skide nervøs, tager chancen og ligger mig ned og tager et tog i morgen tidlig. Så håber jeg at jeg kan nå til Kolding i morgen inden de helt slemme veer kommer

De er ret gode til at grine af en på Kolding sygehus når man ringer, men de er fantastiske når man er i fødsel.
Men vil lige fortælle dig at hvis du er i begyndende fødsel kan en tog tur sætte helt gang i fødslen , det var hva wg fik af vide i Herlev da jeg var indlagt der så hvis jeg var dig så ville jeg komme af sted mod kolding li nu

Anmeld

17. april 2011

henh01

kiwifrugten skriver:

ej puha der er altså ret langt til Kolding Er det ikek det mest sikre enten at tage af sted nu eller at blive i KBH Og føde der?? Det ville da være rigtig øv ar føde i toget - pludselig går det stærkt.

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Lone H. skriver:

De er ret gode til at grine af en på Kolding sygehus når man ringer, men de er fantastiske når man er i fødsel.
Men vil lige fortælle dig at hvis du er i begyndende fødsel kan en tog tur sætte helt gang i fødslen , det var hva wg fik af vide i Herlev da jeg var indlagt der så hvis jeg var dig så ville jeg komme af sted mod kolding li nu

Ja jeg burde godt nok tage afsted.

Har Kolding også grinet af dig? sys bare man blir utryg ved at ringe til Kolding sygehus når de opføre sig sådan

Anmeld

17. april 2011

henh01

Nu bliver jeg lidt nysgerrig Kan se at du bor i Vestsjælland, hvorfor vil du føde i Kolding?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.