Hvad syntes i om navnet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Lolli

Vores gode venner har en datter, der hedder det. Og det er altså bare det smukkeste navn. Ja, måske lidt anderledes i starten. Men synes virkelig det er skønt nu, hvor hun har heddet det i et par år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Sphynxlover

Jeg kommer til at tænke på en gammel dame  ej helt klart no go herfra - bare min mening

Anmeld

18. april 2011

kiwifrugten

metski83 skriver:

Det kan du have ret i. jeg syntes også det er sjovere, at ens barn ikke hedder det samme som alle andre.

Lige præcis jeg syntes efterhånden man kan risikere at flere i vennekredsen osv hedder det samme og det er jo ikke vildt fedt at der er 4 i vuggestuen der hedder det samme :-)

Men tænker lidt på at give hende et mellem navn Sofie men er meget i tvivl

Petra Sofie Lund Østergaard

Anmeld

18. april 2011

metski83

kiwifrugten skriver:

Lige præcis jeg syntes efterhånden man kan risikere at flere i vennekredsen osv hedder det samme og det er jo ikke vildt fedt at der er 4 i vuggestuen der hedder det samme :-)

Men tænker lidt på at give hende et mellem navn Sofie men er meget i tvivl

Petra Sofie Lund Østergaard

Ja det syntes jeg også er kedeligt. Der er altid flere andre der har heddet det samme som mig, hvor end jeg har været. Så mit navn har aldrig været specielt (Mette)

Mine børn skal også hedde noget som ikke alle andre hedder, dog ikke noget så speciet at de bliver drillet med det.

Tit skal man også vende sig til nave og pludselig syntes man ikke at vedkommende kan hedde andet end sit navn.

Syntes også det er sødt/fint at du har valgt flere navne. Så kan hun jo også lidt selv vælges hvad hun vil kaldes når hun bliver ældre, hvis det skulle være

Anmeld

18. april 2011

kiwifrugten

metski83 skriver:

Ja det syntes jeg også er kedeligt. Der er altid flere andre der har heddet det samme som mig, hvor end jeg har været. Så mit navn har aldrig været specielt (Mette)

Mine børn skal også hedde noget som ikke alle andre hedder, dog ikke noget så speciet at de bliver drillet med det.

Tit skal man også vende sig til nave og pludselig syntes man ikke at vedkommende kan hedde andet end sit navn.

Syntes også det er sødt/fint at du har valgt flere navne. Så kan hun jo også lidt selv vælges hvad hun vil kaldes når hun bliver ældre, hvis det skulle være

Ja du har helt ret :-D

Og her er der ingen mand til at blande sig der er kun mig :-D

Og jeg sys bare navnet Petra er helt fantastisk og Sofie er et super sødt navn men er også brugt af mange derfor blir det mellem navn tror jeg

Anmeld

18. april 2011

metski83

kiwifrugten skriver:

Ja du har helt ret :-D

Og her er der ingen mand til at blande sig der er kun mig :-D

Og jeg sys bare navnet Petra er helt fantastisk og Sofie er et super sødt navn men er også brugt af mange derfor blir det mellem navn tror jeg

Det er jo så dejligt nemt at du selv kan få lov at bestemme

vi har mest snakket navne for sjov, men bliver spændende at finde på nogle, når jeg engang (forhåbenlig snart) bliver gravid

Anmeld

18. april 2011

kiwifrugten

metski83 skriver:

Det er jo så dejligt nemt at du selv kan få lov at bestemme

vi har mest snakket navne for sjov, men bliver spændende at finde på nogle, når jeg engang (forhåbenlig snart) bliver gravid

Uha jeg krydser fingre for dig

Anmeld

18. april 2011

metski83

kiwifrugten skriver:

Uha jeg krydser fingre for dig

Tak tak, nu må vi se hvornår der sker noget

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kiwifrugten skriver:

Jeg vil rigtig gerne vide hvad i syntes om navnet Petra til en pige?

Og jeg vil gerne høre jeres ÆRLIGE mening uden i blir halshugget

Love it 

Anmeld

25. april 2011

LenaJohansen

det er ikke lige mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.